دانلود و خرید کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی فرانسوا بلانچیک ترجمه پریسا ذوالریاستین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی اثر فرانسوا بلانچیک

کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی

کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی نوشته فرانسوا بلانچیک نویسنده پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب معماری در زمین فرم ساختمانی (برای طراحان) است. پریسا ذوالریاستین این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی

این کتاب تلاشی برای رهانیدن معماری از محدودیت‌های سایت و برنامه. کسانی ممکن است آن نخستین مانیفست سده‌ بیست و یکم بنامند، زیرا روش جدیدی برای اندیشیدن درباره‌ی معماری پیش می‌نهد. دیگرانی ممکن است آن را حاوی ایده‌هایی بدانند که در غیر این صورت از دست می‌رفتند. این کتاب را به هر ژانری که نسبت دهید، نوع جدیدی از کتاب معماری است که انگار از ناکجاآباد سر برآورده است.

فرانسوا بلانچیک معمار جوان فرانسوی است که شیوه‌های جدیدی از اندیشیدن را به طراحان معماری آموزش می‌دهد. کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی نوشته این معمار جوان است. کتاب پیش‌رو شیوه توانایی ادراک بیشتری به خواننده می‌بخشد و مواردی را در ذهن او بیدار می‌کند تا بتوانند آزادنه‌تر فکر و طراحی کند. بدون شک این شیوه جدید به ساخت سازه‌های مختلف با فرم های متفاوت و بدون محدودیت منجر خواهد شد. باید خاطرنشان ساخت کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی با تیراژ بالایی در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، دانمارک و ژاپن به چاپ رسیده است و از کاربردی‌ترین کتاب‌های معماری کانسپت محسوب می‌شود.

خواندن کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب ۱۰۰۱ فرم ساختمانی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته معماری ضروری به‌نظر می‌رسد؛ چراکه این کتاب زمینه ایجاد خلاقیت و طراحی‌های جدید را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان