دانلود و خرید کتاب عشق یعنی همه چیز رضا علیزاده مهماندار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق یعنی همه چیز اثر رضا علیزاده مهماندار

کتاب عشق یعنی همه چیز

معرفی کتاب عشق یعنی همه چیز

یا عشق

کتاب عشق یعنی همه‌چیز، گزیده و خلاصه‌ای از جان کلام دکتر رضا علیزاده مهماندار روانشناس و محقق ارتباطات و مدرس علوم معرفتی است که از مباحث و دروس ایشان در زمانی قریب به سی سال تدریس، انتخاب‌شده است.

درباره کتاب عشق یعنی همه‌چیز

همان‌طور که در مقدمه کتاب آمده است: این مجموعه، پاسخ نیست بلکه حجم وسیعی از سؤال‌هاست.

عشق یعنی همه‌چیز یک گردآوری از جملات کلیدی و مطالب قابل تعمق در دروس معرفت و خودشناسی است و مطالعه آن به‌صورت یکجا و طی یکی دو روز امکان‌پذیر نیست. روی هر جمله و موضوع باید وقت گذاشته شود و درباره هر مطلب، باید فکر شود. با این توصیف، شما از هرکجای کتاب که شروع به خواندن کنید، برایتان آموزه‌ای در بر خواهد داشت. بعضی از جملات که رکن و پایه شناخت مطالب هستند، بارها در بخش‌های مختلف کتاب گنجانده‌شده و این نشانه اهمیت آن مطالب و عناوین است.

در کتاب عشق یعنی همه‌چیز به واژگان و معنای معنوی آنها پرداخته‌شده است و عشق را مادر همه کلمات در عالم دانسته که درنهایت، معنا و خالق همه‌چیز است.

کلماتی از جمله ذهن، حس، عادات، ادراک، نور و تاریکی، آگاهی، اراده، لذت، تمرکز، زمان، رنج و ... و بسیاری از واژگان که به‌صورت روزمره و مصطلح در گفتگوهای خود به کار می‌بریم، با نگاهی ژرف و پژوهنده بررسی‌شده‌اند که به ما می‌آموزد از کلام خود مراقبت کنیم و هر معنا را در جای صحیح خود بکار ببندیم تا مؤثر و فاعل و خالق باشیم.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

عشق یعنی همه‌چیز کتابی‌ست که می‌تواند مخاطب خود را انتخاب کند و خواننده آن، در زمان مناسب این معانی را درخواهد یافت... کمی دیر یا زود، تمام انسان‌ها در پی شناخت متعالی حیات هستند.

مطالعه این کتاب در زمان‌های خلوت و تنهایی و خلوص که قصد نداریم با همه‌چیز مخالفت کنیم و برایمان مقدور است که پنجره‌ای از نور را به‌سوی خود باز بگذاریم پیشنهاد می‌شود.

درباره رضا علیزاده مهماندار

رضا علیزاده مهماندار محقق علوم انسان‌شناختی، نزدیک به سی سال مشغول تحقیق بر علوم انرژیکی، روانشناسی درون و ارتباطاتِ انسانی بوده و با برپایی جلسات، درس گروهی‌ها، کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره، در این راستا سعی کرده است که یافته‌های خود را با همه انسانها به اشتراک بگذارد.

 کتاب‌هایی از او به چاپ رسیده و هم‌اکنون نیز در دست چاپ است از جمله ناگفتنی‌های انرژی‌درمانی، نژادشناسی، سکوت ذهن، نجوم باطنی، آگاهی به زبان ساده، عشق یعنی همه‌چیز، رؤیای بی‌پایان، گفتارهای بزرگان، رؤیا آموزی، دروازه‌های زمان، یار بی یاران، یار من مقیم است، من‌گویِ بی من، جویندۀ من، طالبِ دلِ رونده، ساشاژان و...

علیزاده مهماندار معتقد است به همان میزان که انرژی‌های بیرونی بر شخص تأثیرگذار هستند، این امکان وجود دارد که هرکس بتواند با شناخت قدرت‌ها و نیروهایی که خالق یکتا در او به ودیعه گذاشته، تأثیری انتخاب‌شده و ارادی داشته باشد و با کشف راز و رمزهایی که به‌سادگی در خود او نهفته است، اثرهایی نورانی و سازنده از خود به‌جای بگذارد. 

بخشی از کتاب عشق یعنی همه‌چیز

ـ عشق در تمامِ عالم، ساری و جاری‌ست. جایی که عشق نباشد، حرکت نیست. ذره‌ای در هستی وجود ندارد که عشق در آن نباشد.

ـ رازِ تعمق، سؤال است. سؤال، ابزارِ ما برای عمیق شدن است تا مکاشفه روی دهد. جواب اصلاً مهم نیست. مهم، تعمق است!

ـ بیماریِ اصلیِ ما معتاد بودن به روالِ عمومی در اکثریت است به بیانی دیگر، عاداتِ ما نشانه بیماریِ روالِ معتادِ جهان هستند.

ـ عاداتِ دیداری، کلِ ساختار را در دیدن‌های ما می‌سازند و به همین دلیل، در تمامِ عمرِ خود یک تصویرِ بکر ندیده‌ایم.

ـ هستی کلمه‌الله است یعنی: تمامِ عالم، تجلیِ اصوات است.

ـ در زمین، در ماجرای عشق و در فریبِ ذهن، یک معامله پیش‌آمده است، یک توقعِ متقابل! اگر تو بدانی که همه‌اش در تو هست و نباید در بیرون از خودت به دنبالش باشی، خواهی توانست به همه هستی عشق بورزی و چون در روزمره توقع پیش می‌آید، توقع هم توقعِ متقابل را پیش می‌آورد و جبهه گرفتن‌ها بروز خواهد کرد.

ـ ما همیشه در اِعمال کردنِ آگاهی در اراده، یک تقابلِ ذهنی داریم که میزانِ آن به عادت‌هایمان بستگی دارد.

ـ یک‌وقت‌هایی بااراده خودت تصمیم بگیر که آگاهانه آبروی خودت را بریزی. این تمرین تو را از ترسِ بی‌آبرویی که بزرگترین مانعِ خودشناسی‌است، رها می‌سازد.

ـ ناظر: همیشه در وجودِ تو یک‌بخشی هست که می‌تواند بخش دیگر را نگاه کند. به دنبالِ ناظرِ اصلی نباش وگرنه در هزارتویی بی‌پایان گم خواهی شد.

ـ کلمه‌ها در انسانها کُد شده‌اند به همین دلیل کلمات و جملات بی‌تأثیر شده و کاری انجام نمی‌دهند.

ـ در سرعت، مهمترین میانبر صبر است.

ـ اگر من از چشمِ تو به خودم نگاه کنم، دوست دارم چه چیزی از من دیده شود؟ (آن چیزی که دوست داری از تو دیده شود، باید در نگاهت باشد)

ـ همیشه در نگاهتان پیامی داشته باشید.

نظرات کاربران

یک شاگرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

سلام و صلح و خلوص نمیشه جمله ای، برای تعریف ارزش این کتاب نوشت. بسیار بسیار تاثیرگذار، بسیار بسیار وسیع و عمیق.

کاربر ۲۸۸۶۱۳۰
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

سلام و نور،سپاس از همگی کسانی که این کتاب رو در اختیار ما قرار دادند. تعریفی بسیار جدید و ساده و کاربردی از عشق و انسان کرده،باعث شناخت زمین و خودمون میشه. امان از کج فهمی ها و نافهمی ها! در این

- بیشتر
کاربر ۲۹۴۲۹۱۱
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

کتابیست عمیق و ارزش خواندن و تعمق دارد. عالیست

leila badie
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

هر جمله اش یک کتاب است ؛ برای آنکه می اندیشد ... و جست و جو گر حقیقت در درون خود است .

آرنی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

اگر ما نقاط طلایی ذهن را بر داریم ؛ باعث خواهد شد که ذهن مدام بزرگ تر و بزرگ تر شود تا برسد به کل تصویر ...

sour45
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

کتابی بسیار عالی و بی نظیر.... با جملات کلیدی و کاربردی.... از درسهایی گران بها و دست نیافتنی.... هدیه ای است از جانب عشقی عالمگیر... خدایا شکرت

کاربر ۲۸۸۸۵۳۵
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

هر جمله از این کتاب بسیار عالی و تعمق برانگیز است سپاس از این امکان

کاربر ۳۴۲۹۲۴۳
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

این کتاب خود عشق هست . مطالب آگاهانه و جدید بودند و تقلید از دیگران نیست . مشخص هست که از درون و تجربه نگارنده آمده است .

کاربر ۴۹۱۹۵۴۱
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

کتابی روان و دلنشین برای بیداری سپاس از نویسنده

farran
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

💚 عشق یعنی همه چیز تا ابدیت هم هر چه بخوانی و بنویسی و ببینی و بشنویی همه در تفسیر این کلمه است عشق یعنی همه چیز عشق ذات تمام معناهاست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان