دانلود و خرید کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی استیو برنز ترجمه رضا جلالی‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی اثر استیو برنز

کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی

معرفی کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی

کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی نوشته استیو برنز و هالی برنز است که با ترجمه رضا جلالی‌نیا منتشر شده است. کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی راهنمایی دقیق برای فعالیت اقتصادی است.

درباره کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی

معاملات روزانه خرید و فروش یک ابزار مالی در یک روز یا حتی چندین بار در طول یک روز است. استفاده از حرکات اندک قیمت می‌تواند یک بازی پر سود باشد - اگر به درستی بازی شود. اما این می‌تواند یک بازی خطرناک برای تازه واردان یا هر کسی باشد که به یک استراتژی حساب شده پایبند نباشد.

کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی به شما کمک می کند بتوانید درست تصمیم بگیرید و انتخاب درست داشته باشید و در این بازار موفق باشید. هدف از تألیف این کتاب، آموزش چگونگی تحلیل یا روش‌های آن نیست، بلکه با فرض اینکه مخاطب بر علم تحلیل تسلط داشته باشد، می خواهیم به این نکته بپردازیم که پس از تحلیل، چگونه ورودی صحیح و تأییدکننده داشته باشیم و از طرف دیگر، اگر تحلیل صحیح بود، چگونه سود معقولی را کسب کنیم و در صورتیکه تحلیل اشتباه بود، چگونه در بهترین حالت وارد معامله نشویم.

خواندن کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند فعالیت اقتصادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی نقطه ورود و خروج در بازارهای مالی

در زیر، برخی از اصول معاملات روزانه را بررسی خواهیم کرد و سپس به تصمیم‌گیری در مورد زمان خرید و فروش، استراتژی‌های معاملات روزانه نحوه محدود کردن ضرر می‌پردازیم.

روش‌های کلیدی:

۱. معاملات روزانه تنها زمانی سودآور است که تاجران آن را جدی بگیرند و تحقیقات خود را انجام دهند.

۲. معامله‌گری روزانه یک شغل است، نه یک سرگرمی. با آن چنین برخورد کنید که کوشا، متمرکز، عینی باشید و احساسات را از آن دور نگه دارید.

در اینجا چند نکته اساسی و دانش فنی برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر روز موفق ارائه می‌دهیم.

استراتژی‌های معامله‌گری روزانه:

۱. دانش قدرت است: معامله‌گران روزعلاوه بر آگاهی از رویه‌های معاملاتی اساسی، باید از آخرین اخبار بازار سهام و رویدادهای تأثیرگذار بر سهام، چشم‌انداز اقتصادی و... مطلع شوند. بنابراین تکالیف خود را انجام دهید، لیستی از سهام موردنظر خود را برای معامله تهیه کنید اخبار کسب و کار را از وب سایت‌های معتبر پیگیری کنید.

۲. مبلغ معامله را تنظیم کنید: ارزیابی کنید که در هر معامله چه مقدار سرمایه آماده ریسک کردن هستید. بسیاری از معامله‌گران موفق روزانه کمتر از ۱٪ تا ۲٪ حساب خود را در هر معامله ریسک می‌کنند. اگر یک حساب معاملات ۶۰.۰۰۰ دلاری دارید و می‌خواهید ۰.۵٪ از سرمایه خود را در هر معامله ریسک کنید، حداکثر ضرر شما در هر معامله ۲۰۰ دلار (۰.۵٪ * ۶۰،۰۰۰ $) است. مقدار مازاد وجوهی را که می‌توانید با آن معامله کنید کنار گذاشته و آماده از دست دادن هستید. به یاد داشته باشید، ممکن است اتفاق بیفتد یا نباشد.

۳. زمان خود را تنظیم کنید: معامله روزانه به وقت شما نیاز دارد. به همین دلیل به آن معامله روز گفته می‌شود. در واقع شما باید بیشتر روز خود را کنار بگذارید. اگر وقت محدودی برای صرف وقت دارید آن را در نظر نگیرید. این فرآیند به یک معامله‌گر نیاز دارد تا بازارها را جستجو کند و فرصت‌های متفاوتی را که ممکن است در هر زمان در ساعت‌های معاملاتی به وجود بیاید، ردیابی کند. سریع حرکت کردن نکته کلیدی است.

۴. کوچک را شروع کنید: به عنوان یک مبتدی، حداکثر روی یک تا دو سهام در یک جلسه تمرکز کنید. ردیابی و یافتن فرصت‌ها فقط با چند سهام آسان‌تر است. اخیراً، امکان معامله سهام کسری به طور فزاینده‌ای معمول شده است، بنابراین می‌توانید مقادیر خاص را که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، تعیین کنید. این بدان معناست که اگر سهام شرکتی با 250 دلار معامله می‌شود و شما فقط می‌خواهید 50 دلار بخرید، بسیاری از کارگزاران به شما امکان خرید یک پنجم سهام را می‌دهند.

۵. زمان معاملات: بسیاری از سفارشات انجام شده توسط سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به محض باز شدن بازارها در صبح شروع به اجرا می کنند، این امر به نوسان قیمت کمک می‌کند. یک بازیکن با تجربه ممکن است بتواند الگوها را تشخیص دهد و برای سودآوری مناسب انتخاب کند. اما برای افراد تازه وارد، شاید بهتر باشد که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول بدون هیچ حرکتی بازار را بخوانید. ساعات میانی معمولاً فرار کمتری دارند و سپس حرکت دوباره به سمت زنگ بسته شروع می‌شود. گرچه ساعت‌های شلوغی فرصت‌هایی را فراهم می‌کند، اما در ابتدا برای مبتدیان ایمن‌تر است که از این فرصت‌ها اجتناب کنند.

۶. ضررها را با سفارشات محدود کاهش دهید: تعیین کنید از چه نوع سفارشاتی برای ورود و خروج به معاملات استفاده خواهید کرد. آیا از سفارشات بازار استفاده خواهید کرد یا از سفارشات محدود استفاده می‌کنید؟ هنگامی که شما یک سفارش بازار می‌دهید، با بهترین قیمت موجود در آن زمان اجرا می‌شود.بنابراین، هیچ تضمینی برای قیمت وجود ندارد. در همین حال، یک سفارش محدود، قیمت را تضمین می‌کند اما اجرای آن را تضمین نمی‌کند. سفارشات محدود به شما کمک می‌کند تا با دقت بیشتری معامله کنید، در این صورت قیمت خود را (نه غیرواقعی بلکه قابل اجرا) برای خرید و همچنین فروش تعیین می‌کنید. معامله‌گران پیچیده و باتجربه روز می‌توانند برای محافظت از موقعیت‌های خود از راهکارهای گزینه نیز استفاده کنند.


نظرات کاربران

کاربر ۲۹۵۹۷۸۰
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب در کل خوبه اما به شدت بد ترجمه شده فک کنم گوگل ترنسلیت 5 سال پیش ترجمه کرده اما اگر ترجمه خوب و روانی داشت جز بهترین کتاب ها میشد اگر کسی نسخه زبان اصلی رو داشت اطلاع بده

صابر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

حیف پولی که بابت این ترجمه دادم ابن کتاب تخصصی بازار مالی هست و نمیشه با گوگل ترنسلیت ترجمه بشه، کاربلد میخواد حدود 50 درصد کتاب خوندم اما اندازه 10 درصد مطلب نفهمیدم واقعا ترجمه کپی پیست هست

کاربر 6971021
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

کتاب خوبی در خصوص ورود و خروج به سهام و مدیریت استرس و... میباشد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان