دانلود و خرید کتاب ریاضیات خوشبختی اسکات گالووی ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضیات خوشبختی اثر اسکات گالووی

کتاب ریاضیات خوشبختی

معرفی کتاب ریاضیات خوشبختی

کتاب ریاضیات خوشبختی نوشته اسکات گالووی و ترجمه فرخ بافنده، شامل معادله‌هایی است که عشق، موفقیت، و زندگی خوب را برای افراد رقم می‌زنند. کار این کتاب این است که به شما کمک کند تا در حل کردن این معادلات و رسیدن به خوشبختی گام بردارید.

درباره کتاب ریاضیات خوشبختی

اسکات گالووی در کتاب ریاضیات خوشبختی چهار بخش را معرفی می‌کند و به آن‌ها می‌پردازد. هر بخش، موضوع خاص خود را دارد و درباره راه‌های رسیدن به خوشبختی است. 

بخش اول کتاب معادله‌هایی است که بنا به گفته او، به پیدا کردن فرمول خوشبختی منجر می‌شوند. بخش دوم بیان تجربیاتی است که گالووی در سال‌های کارش به دست آورده است. او کارهای مختلفی را تجربه کرده است و در این بخش، بیشتر از همه به تاثیر فناوری روی اقتصاد و جامعه‌، می‌پردازد و از موفقیت، بلندپروازی، شغل و به دست آوردن پول حرف می‌زند. بخش سوم موضوعی است که همه در زندگی تجربه‌اش کردند و یکی از عامل‌های خوشبختی برای تمام انسان‌ها است: عشق. 

این بخش از عشق و روابط حرف می‌زند. بخصوص برای مردانی جوانی که به دنبال پیدا کردن راه و رسم روابط موفق هستند و در عین حال دوست دارند به موفقیت‌های مالی بسیاری نیز برسند. اینجا باید پرسید که هر کدام از اعضای خانواده حاضرند برای رسیدن به این موفقیت مادی چه فداکاری‌هایی بکنند؟ 

بخش چهارم کتاب نیز برای فرد نوشته شده است: خود مراقبتی، توجه به روح و روان که به اندازه توجه به جسم اهمیت دارد و رسیدگی به جسم...

کتاب ریاضیات خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ریاضیات خوشبختی اثری است جذاب که برای تمام کسانی که دوست دارند در زندگی به عشق، موفقیت و آرامش برسند، نوشته شده است. 

درباره اسکات گالووی 

اسکات گالووی (Scott Galloway) ۳ نوامبر ۱۹۶۴ متولد شد. او استاد بازاریابی در دانشگاه استرن نیویورک است و در این زمینه شرکت‌ پرافت را تاسیس کرده است. بعد از آن شرکت نامه سرخ را تاسیس کرد: خرده فروشی چند ساخه‌ای که البته بعدا توسط آمازون از بین رفت. او در سال ۲۰۱۰ «ال ۲» را تاسیس کرد، شرکتی که عملکرد اجتماعی، جست‌وجو، تحرک و جایگاه بزرگ‌ترین برندهای خرده‌فروشی و مصرف‌کننده را پردازش و معیارهای استاندارد مقایسه را طراحی می‌کرد. نایک، شنل، لورئال و پی اند جی از داده‌های این شرکت بسیار کمک گرفتند.

او در سال ۲۰۰۲ عضو هیئت علمی دانشکده تجارت «استرن» در نیویورک شد. تجربه کاری او سبب شد تا به عنوان یکی از «۵۰ استاد برتر مدرسه‌ی کسب و کار» معرفی شود. از میان کتاب‌های اسکات گالووی می‌توان به کتاب‌های ریاضیات خوشبختی و چهار؛ دی. ان. ای پنهان آمازون، اپل، فسبوک و گوگل اشاره کرد.

بخشی از کتاب ریاضیات خوشبختی

اکثر دانشجویان مدرسه کسب و کار، عمده تلاش‌شان را به ساختن زندگی حرفه‌ای‌شان و معاشرت با دوستانشان اختصاص می‌دهند. با این حال، مهم‌ترین تصمیمی که خواهی گرفت این نیست که کجا کار کنی یا با چه کسی به مهمانی بروی و خوش بگذرانی، بلکه این است که چه کسی را به عنوان شریک برای بقیه زندگی‌ات انتخاب کنی. داشتن همسر، یا شریک زندگی (که نه فقط فرد مهمی برایت است و می‌خواهی با او رابطه جنسی داشته باشی، بلکه هم‌تیمی خوبی هم برایت هست) سختی‌ها را هموار می‌کند، و درخشندگی زندگی را دوچندان می‌کند. من دوستانی دارم با شغل‌های تحسین‌برانگیز، رفیق‌های فوق‌العاده و همسری که عاشقش هستند. ولی خوشبخت نیستند، چون همسرشان شریک‌شان نیست! هدف‌ها و رویکردهای آن‌ها به زندگی با هم همخوانی ندارد. اتفاقِ نظر نداشتن در مورد مسائل مهم زندگیِ مشترک، و ندانستن قدرِ طرف مقابل، همه چیز را ... سخت‌تر می‌کند. آن گروه از دوستان من که موفقیت اقتصادی کمتری دارند و زمان کمتری را با دوستان‌شان می‌گذرانند، اما درعوض یک شریک واقعی برای تقسیم تلاش‌ها و موفقیت‌هایشان با او دارند، علناً خوشبخت‌ترند.

شور و شوق، ارزش‌ها، پول

بهترین شراکت‌های عاشقانه‌ای که می‌شناسم برپایه سه چیز استوار شده‌اند: اول این‌که هر دو طرف به لحاظ فیزیکی به یکدیگر جذب شده‌اند. دوم این‌که، مطمئن شده‌اند در مورد ارزش‌ها با هم همراستا هستند - ارزش‌هایی از قبیل مذهب، تعداد فرزندان، شیوه‌های تربیت آن‌ها، نزدیکی به خانه والدین، فداکاری‌هایی که حاضرند برای موفقیت اقتصادی زندگی مشترک‌شان بکنند. و سوم، تعیین این مسئله که چه کسی چه مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرد. برای همسو بودن با هم، پول مخصوصاً ارزش مهمی است، چرا که دلیل شماره یک کج‌خلقی‌ها و مشاجره‌های بین زن و شوهرها وجود استرس مالی است. آیا سهم شریکت از پول، رویکردش به پول و انتظاراتش در مورد پول - و نحوه دخل و خرجش - با سهم، رویکرد و انتظارات تو یکسان است؟

نظرات کاربران

ج
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

من ازاین دست کتب لذت میبرم نظرشخصی من است

مریم قنبری
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

یه متن خاکی و با ترجمه خوب که من تو چندساعت تمومش کردم و لذت بردم 💕

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
من معتقدم اکثر آدم‌ها، مخصوصاً از آن ویژگی‌هایی در آدم‌های دیگر بدشان می‌آید که یادآور همان ویژگی‌های نفرت‌انگیز در خودشان هستند
مریم قنبری
رابطهٔ متقابلی هست بین میزان پولی که داری و میزان خوشبختی‌ات. پول، تا حدی، می‌تواند خوشبختی را بخرد. ولی وقتی که به سطح مشخصی از امنیت اقتصادی رسیدی، سِیر این رابطه مسطح می‌شود. البته، پولِ بیشتر موجب کمتر شدن خوشبختی تو نمی‌شود
احسان رضاپور
بهترین شراکت‌های عاشقانه‌ای که می‌شناسم برپایهٔ سه چیز استوار شده‌اند: اول این‌که هر دو طرف به لحاظ فیزیکی به یکدیگر جذب شده‌اند. دوم این‌که، مطمئن شده‌اند در مورد ارزش‌ها با هم همراستا هستند - ارزش‌هایی از قبیل مذهب، تعداد فرزندان، شیوه‌های تربیت آن‌ها، نزدیکی به خانهٔ والدین، فداکاری‌هایی که حاضرند برای موفقیت اقتصادی زندگی مشترک‌شان بکنند. و سوم، تعیین این مسئله که چه کسی چه مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرد. برای همسو بودن با هم، پول مخصوصاً ارزش مهمی است، چرا که دلیل شمارهٔ یک کج‌خلقی‌ها و مشاجره‌های بین زن و شوهرها وجود استرس مالی است. آیا سهم شریکت از پول، رویکردش به پول و انتظاراتش در مورد پول - و نحوهٔ دخل و خرجش - با سهم، رویکرد و انتظارات تو یکسان است؟
احسان رضاپور
کارسن و چارلی ایوانز پرابهت‌ترین و تأثیرگذارترین آدم‌هایی بودند که ما می‌شناختیم، در بلندای قلهٔ دنیا، اما هر دو در تنهایی مردند. کارسن معتادی بود که تنها خانواده یا دوستش مادرم بود؛ و چارلی مریض‌تر از آن بود که عشق خانواده‌اش را درک کند. من هم به چیزهایی معتاد شده‌ام: اعتیاد به تحسین، و امنیت اقتصادی حاصل از موفقیت حرفه‌ای. من به کمربند نگاه می‌کنم و نیاز به سرمایه‌گذاری کردن در روابط را احساس می‌کنم (چون قطعاً روزی از راه می‌رسد که فقط رابطه‌ها برایم می‌مانند)... نیاز به حفظ این نگاه که، در پایان، رابطه تنها چیزی است که ما داریم، تنها چیزی که مهم است.
کاربر ۲۵۴۲۸۲۳

حجم

۶۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۶۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان