دانلود و خرید کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟ جیمز ویلیامز ترجمه سمیه طحانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟ اثر جیمز ویلیامز

کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟

امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟

کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟ نوشته جیمز ویلیامز است که با ترجمه سمیه طحانیان منتشر شده است. این کتاب راهنمایی برای خواندن سریع ذهن افراد، درک زبان بدن و احساسات، رمزگشایی اهداف و ارتباطی راحت و بی‌دردسر است.

درباره کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟

آیا ما واقعاً قادر به دانستن آنچه در ذهن دیگران است، اینکه چه احساسی دارند یا برنامه‌های آنها چه است هستیم؟ پاسخ بله است و راحت‌تر از آن است که فکر می‌کنید!

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخواند، یک کتاب جذاب است که همه چیز را که باید در مورد خواندن زبان بدن دیگران، یادگیری انگیزه‌های آنها و آشکار ساختن اهداف واقعی آنها بیاموزید، به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید روابط عمیق‌تر و اصیل‌تری را در هر زمان و هر مکان تقویت کنید.

با مطالعه این کتاب شما می‌توانید روابط مستحکم‌تری را تقویت کنید و بدانید که با افشای باورها و تقویت حقایقی که خواندن زبان بدن را به یک ابزار عملی و دقیق برای موفقیت تبدیل می‌کند، دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید. می‌توانید رویکرد خواندن زبان بدن خود را با یادگیری انواع شخصیت‌ها و نحوه رفتار آنها شخصی کنید. افکار خود را با صحبت کردن به زبان مناسب، خواه با یک فرد درون‌گرا صحبت کنید یا برون‌گرا بهتر بیان کنید. در هر زمان و هر مکان برقرار کننده اصلی ارتباط باشید و هر جا که می‌روید بهترین تجربیات را برای افراد جدید و آشنا به جای بگذارید.

مطالعات نشان داده است که زبان بدن تأثیر زیادی در مکالمات روزمره دارد. بخش بزرگی از ارتباطات انسانی از طریق زبان بدن انجام می‌شود. در واقع، حتی کلاس‌هایی وجود دارد که به مردان می‌آموزد چگونه زبان بدن خود را تغییر دهند تا به آن‌ها کمک کند زنان بیشتری را جذب نمایند. هم‌چنین کلاس‌هایی وجود دارد که به مدیران عامل و مدیران می‌آموزد چگونه در یک محیط خاص قاطعانه‌تر شوند. خبر خوب این است که شما برای یادگیری فنون مجبور نیستید هزاران هزینه کنید و به آن کلاس‌ها بروید. این کتاب می‌تواند به شما در این زمینه و خیلی بیشتر کمک کند!

در ترجمه این کتاب حتی‌المقدور سعی شده است که از معادل‌های معمول در زبـان فارسی استفاده شود و اثری روان جذاب در اختیار مخاطبان است.

خواندن کتاب چگونه ذهن افراد را مانند یک کتاب بخوانیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند ارتباطات سالم و موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه