دانلود و خرید کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست سیدفخرالدین طاهرزاده موسویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست اثر سیدفخرالدین طاهرزاده موسویان

کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست

معرفی کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست

کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست اثر مشترک سید فخرالدین طاهرزاده موسویان و سیدمحمدرضا حسینی علی‌آبادی است که در نشر عطران به چاپ رسیده است.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

 درباره کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست

بر کسی پوشیده نیست که کشور ما درگیر جنگ سنگین رسانه ‌ای است و دشمن با فضای مجازی، شبکه‌ های ماهواره ای، فیلم و سریال به میدان آمده است تا در این نبرد بتواند فکر و قلب جوان ایرانی را تسخیر کند. مهمترین کار در حوزه رسانه قبل از ورود شناخت عرصه است، یعنی هم علم رسانه را بشناسیم و هم ابعاد سنگین این جنگ را برآورد کنیم، به همین خاطر رهبر انقلاب فرمود: «اگر شما تو جبهه‌ ی جنگ نظامی، هندسه ‌ی زمین در اختیارتان نباشد، احتمال خطاهای بزرگ هست. برای همین هم هست که شناسایی می روند.» با توجه به اهمیت اخبار و اطلاع رسانی و پیدایش رسانه های الکترونیکی و رقابت بین رسانه های خبری، بی توجهی و کوچک ترین غفلت هر رسانه در زمینه خبر رسانی به حذف آن از عرصه اطلاع رسانی و یا کم اثر بودن آن منتهی می شود، بنابراین آموزش و تربیت خبرنگاران با ذوق، جسور و متعهد کاری است که رسانه های در عرصه رقابت به انجام آن می پردازند.

اعتماد مخاطبان به رسانه ها و اعتبار آن ها از دغدغه های مهم و سرمایه اصلی دست اندرکاران هر رسانه است و دست اندرکاران رسانه ها، از جمله خبرنگاران زمانی موفق به کسب این سرمایه می شوند که آموزش و تخصص لازم را برای تولید اخبار و انتشار آن فراگیرند. بنابراین خبرنگاران برای جلب اعتماد مخاطبان باید با بهره گیری از دانش و هنر این رشته و فراگیری اصول نگارش خبر، خبر های مورد نیاز مخاطبان را با رعایت اصول صحت، جذابیت و جامعیت در کمترین زمان ممکن انتشار دهند.

این اثر در شانزده فصل آموزش های کاملی را از فرآیند های خبر و خبر نویسی تدوین کرده است و هر آنچه را که یک خبرنگار باید بداند در آن ذکر کرده است.

این کتاب از مهمترین کتاب‌های کاربردی خبرنگاری است که علاوه بر این که می‌تواند به عنوان یک درس برای دانشجویان علوم ارتباطات تدریس شود، در عین حال برای تمام کسانی که در تهیه، تدوین و انتشار خبر فعالیت دارند، مفید است.

خواندن کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هر آنچه که بایستی از خبر و خبرنگاری دانست برای مدرسان حوزه روزنامه‌نگاری و مطالعات رسانه‌ها و دانشجویان این رشته منبع ارزشمندی است و به کار همه مطبوعاتی‌هایی که دوست دارند مهارتشان را بیفزایند و بازار تازه‌ای برای اطلاع رسانی و روزنامه‌نگاری آزاد ایجاد کنند، می‌آید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان