دانلود و خرید کتاب رازهای آرامش درون جی دونالد والترز ترجمه علی محب خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای آرامش درون اثر جی دونالد والترز

کتاب رازهای آرامش درون

معرفی کتاب رازهای آرامش درون

کتاب رازهای آرامش درون اثری از جی. دونالد والترز با ترجمه علی محب خسروی است که در انتشارات اژدهای طلایی منتشر شده است. این کتاب شامل گفتارها و عبارات انگیزشی و تاکیدی مثبت است که به افراد کمک می‌کند تا به آرامش درونی برسند. 

درباره کتاب رازهای آرامش درون

آرامش درونی چیزی نیست که افراد بتوانند با کمک عوامل بیرونی به دست بیاورند بلکه همانطور که گفته شده است، از درون انسان‌ها می‌آید. یعنی آرامش را می‌توان وابسته به فکر و باور انسان‌ها دانست و مسیری که سبب می‌شود به آن برسند. اما چه چیزی سبب می‌شود تا برخی افراد در آرامش زندگی کنند و برخی دیگر زندگی مدام در تلاطم و تنشی دارند؟

جی دونالد والترز در کتاب رازهای آرامش درون برای هر روز از ماه، گفتاری کوتاه پیشنهاد کرده است. این گفتارها و مطالب کوتاه، بعد از تکرار کردن و نهادینه شدن آن در وجودتان می‌توانید تاثیر شگفت انگیز آن را بر زندگی خود ببینید و اثرات مثبتش را احساس کنید. 

راهنمای استفاده از کتاب چنانچه در پیشگفتار هم ذکر شده است، به این صورت است: «روز را در ساعت مناسبی آغاز کنید. گفتار را چند بار تکرار کنید. دفعه اول، با صدای بلند، بعد آرام‌تر، بعد به صورت یک زمزمه و سپس در فکرتان تکرار کنید. با هر بار تکرار، بگذارید کلمات با عمق بیشتری جذب ضمیر ناخودآگاه‌تان شوند.

به تدریج مفهوم کاملی از این گفتارها به دست خواهید آورد، که اگر بخواهید آنها را طی یک دوره یاد بگیرید، شاید یک سال طول بکشد.

در پایان، حقایق ارائه شده با شما یکی خواهند شد. آن صفحه از کتاب را که گفتار روزتان است، طی روز باز بگذارید. در هر فرصتی آن را مرور کنید. حتی‌المقدور آن گفتار را با شرایط واقعی زندگی‌تان تطبیق دهید. شب قبل از خواب، چند بار دیگر گفتار را تکرار کنید. هنگامی که به خواب می‌روید، کلمات را به ضمیر ناخودآگاه‌تان منتقل کنید و اثرات مثبت آن را در تمام وجودتان جذب کنید. بگذارید با ضمیر آگاه‌تان یکی شوند.»

با خواندن این کتاب، به کار بستن راهکارهای آن در زندگی و توجه به مطالبی که در کتاب ذکر شده است، آرامش را به زندگی خود دعوت کنید.

کتاب رازهای آرامش درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

رازهای آرامش درون، اثری مفید است که خواندن آن را به تمام کاربران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم. اگ به دنبال آرامش گمشده‌تان در زندگی می‌گردید و راه به دست آوردن آن را نمی‌دانید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

درباره جی دونالد والترز

جی دونالد والترز نویسنده‌ کتاب رازهای آرامش درون، با زبان ساده می‌نویسد و تلاشش بر این است که مخاطبان را به داشتن یک زندگی آرام و بی دغدغه دعوت کند. از او تا به حال کتاب‌های رازهای رهبری، رازهایی برای زنان و رازهایی برای مردان منتشر شده است. 

بخشی از کتاب رازهای آرامش درون

روز اول

راز آرامش درون

در زمان حال زندگی کردن است.

گذشته و آینده را در چرخه ابدیت رها کن.

روز دوم

راز آرامش درون

در آسایش درون است.

آسایش جسمانی، عاطفی، ذهنی

و سپس معنوی.

روز سوم

راز آرامش درون

در زمان حال زندگی کردن است.

گذشته و آینده را در چرخه ابدیت رها کن.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مختصر و مفید

mar mar
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

خیلی آرامش بخش بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان