دانلود و خرید کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند برایان تریسی ترجمه یلدا بلارک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند اثر برایان تریسی

کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند

معرفی کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند

کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند نوشته برایان تریسی است. این کتاب که با ترجمه یلدا بلارک منتشر شده است به شما یاد می‌دهد چگونه از استعداد کامل خود در راستای موفقیت و پیشرفت استفاده کنید.

درباره کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند

اگر آماده‌اید که به موفقیت و نتایج چشمگیری در زندگی‌تان برسید، راه درستی را انتخاب کرده‌اید. اکنون DNA آینده خود را پیش‌رویتان دارید. برای داشتن آینده‌ای درخشان، این کتاب را بخوانید و تصمیم بگیرید چطور می‌خواهید از مطالب آن در زندگی استفاده کنید.

با کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باورنکردنی خود را آزاد کنید. با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید.

وقتی با به کارگیری مفاهیم و نظرات جدید در زمینه‌ی کاری به نتایج جدید و بهتری دست می‌یابید شگفت‌زده می‌شوید. این موارد، همان مفاهیمی هستند که همه‌ی میلیونرهای خودساخته و افراد برنده‌ی عصر ما و رهبران موفق در هر زمینه آن‌ها را به کار بسته‌اند.

در این کتاب، روند مرحله به مرحله‌ی موفقیت عظیمی را می‌آموزید که در نهایت بسیار آسان و بی‌زحمت آن را به کار می‌بندید. این استراتژی موفقیت آن چنان منطقی و جذاب و آن قدر کامل و جامع و سودمند است که همچون راه میان‌بری در عملکرد شخصی شما موثر است.

اگر می‌خواهید درباره‌ی موضوعی بیندیشید، بزرگ بیندیشید تا نتایج عظیمی به دست آورید.

برایان تریسی در دنیای سخنرانی و نوشتن همچون نوری درخشان است. او اندیشه‌ای باورنکردنی را برای خود و هزاران انسان دیگر عملی کرده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافته است. اندیشه‌ برایان تریسی در این کتاب الهام‌بخش شما خواهد بود تا همان کار یا بیش تر از آن را انجام دهید.

در کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند می‌فهمید شما فرد بسیار خوبی هستید. زندگی شگفت‌انگیز و سرشار از موفقیت، شادمانی، شادکامی و پرهیجانی دارید. لازم است که روابطی شاد، سلامت عالی، کاری پرمعنا و استقلال مالی داشته باشید. تمام این‌ها حق مسلم حیات شما هستند. این‌ها مواردی هستند که به زندگی شما معنا می‌بخشند.

شما برای موفقیت آفریده شده‌اید و چنان طراحی شده‌اید که سطوح بالایی از احترام به نفس، عزت نفس و غرور شخصی داشته باشید. فوق‌العاده‌اید. در طول کل تاریخ بشر در کره‌ی زمین هیچ‌کس مثل شما نبوده است. هوش و توانایی‌های شگفت‌انگیزی دارید که به گونه‌ای مناسب آزاد شده و به کار رفته‌اند و می‌توانند هر آنچه را در زندگی بخواهید برای شما فراهم کنند.

خواندن کتاب فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی 

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Amir yousefi
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

حتما حتما حتما بخونیدش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
تومان