دانلود و خرید کتاب قدرت جذبه برایان تریسی ترجمه خدیجه مالمیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت جذبه

کتاب قدرت جذبه نوشته برایان تریسی و ران آردن است. این کتاب به این می‌پردازد چگونه دیگران را به خود جذب کنیم و بتوانیم با رفتارمان بر دیگران تاثیر بگذاریم.

درباره کتاب قدرت جذبه

رازهای افراد خوش صحبت و مشهور اصلاً راز نیستند؛ این رازها روش‌های ساده ثابت شده‌ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می‌شوند افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیام‌تان را دریافت کنند. در نتیجه، آنها بیش از پیش تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند، از شما خرید می‌کنند، وارد روابط تجاری و خصوصی با شما می‌شوند و نظر مثبتی نسبت به شما پیدا می‌کنند. 

توانایی شما برای این که فردی با جذبه و کاملاً دوست‌داشتنی و خوش‌رو باشید، بیش از هر خصوصیت دیگری درهای موفقیت را به روی‌تان خواهد گشود. بیشتر مردم شما را دوست داشته و رفتار صمیمانه‌ای با شما خواهند داشت، تمایل آنها به دیدار شما بیشتر می‌شود، به صحبت‌های شما گوش می‌دهند، در جمع شما حضور پیدا کرده و شما را به جمع خود دعوت می‌کنند. با آموختن حقایق ساده درباره جذبه و تمرین تکنیک‌هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، می‌توانید تأثیرگذاری و بهره‌مندی از تعاملات خود با دیگران را به طور چشمگیری افزایش دهید، از خانواده خود شروع کنید و آن را به تمامی افرادی که ملاقات می‌کنید، گسترش دهید. شما موفق‌تر خواهید بود، درآمد بیشتر، پیشرفت سریع‌تر و فروش بیشتری خواهید داشت، در اکثر مذاکرات پیروز خواهید شد و هنگام برخورد با دیگران قانع‌کننده‌تر و بانفوذتر خواهید بود.

کتاب قدرت جذبه درباره جذابیت صحبت می‌کند. این کتاب به ما کمک می‌کند تا بدانیم به عنوان یک خانم یا آقا با انجام چه رفتارهایی می‌توانیم جذاب باشیم. این کتاب در تمام زمینه‌ها به شما کمک می‌کند، جذابیت صرفا برای روابط شخصی اهمیت ندارد شما با یک جذبه خاص و تاثیرگذار می‌توانید در پوزیشن شغلی خودتان هم پیشرفت کنید و بر دیگران تاثیر بگذارید این جذبه کاملا با رفتار شما ارتباط مستقیم دارد و کمک می‌کند در هر موقعیتی خودتان را به دیگران ثابت کنید. با این کتاب به جذابیت به عنوان یک مهارت شخصی روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید و موفق شوید. این کتاب به شما کمک می‌کند در تمام مراحل زندگی از دیگران یک قدم جلوتر باشید. 

خواندن کتاب قدرت جذبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی و شغل جذابیت داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

محتوایی شبیه به کتاب آیین دوستیابی داره، اینجور کتابارو هرچقدر هم بخونیم کمه. مهارت ارتباط موثر چیزیه که خیلیامون بلد نیستیم و این کتاب تو این زمینه خیلی کمکمون میکنه. به همه پیشنهاد میکنم یه دور این کتاب رو بخونن.

کاربر ۶۶۸۶۹۶۰
۱۴۰۲/۰۵/۱۳

عالیه محتوای عالی و قابل فهم و درک

Qudratullah Qanoni
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

من چگونه این کتاب را دانلود کنم کارت بانکی ندارم من

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۹۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۷۴,۵۰۰
تومان