دانلود و خرید کتاب انجمن معتادان گمنام محمد قاسمی فاخر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انجمن معتادان گمنام اثر محمد قاسمی فاخر

کتاب انجمن معتادان گمنام

معرفی کتاب انجمن معتادان گمنام

کتاب انجمن معتادان گمنام نوشته محمد قاسمی فاخر یک کتاب خودیاری است که به بررسی قواعد، قوانین و مسیرهای بهبود از دام اعتیاد می‌پردازد این کتاب به تمام کسانی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک می‌کند تا برنامه شخصی برای ترک اعتیاد خود تهیه کنند. 

درباره کتاب انجمن معتادان گمنام

انجمن معتادان گمنام کتابی در زمینه خودیاری برای ترک اعتیاد است. اعتیاد مانند یک بیماری است که نه مرد و زن می‌شناسد و نه پیر و جوان. می‌تواند هر کسی را در دام خود گرفتار کند و به افراد بسیاری آسیب‌های زیادی برساند. آنان را از داشتن یک زندگی معمولی محروم کند و تمام ابعاد زندگی را، از بعد کاری گرفته تا بعد عاطفی تحت تاثیر قرار بدهد. همچنین خود است بدانید که اعتیاد سه جنبه دارد. قبل از اعتیاد، مبتلا به اعتیاد و بعد از ترک اعتیاد.

محمد قاسمی فاخر این کتاب را برای کسانی نوشته است که به دلایل مختلف و در هر نقطه به این بیماری خانمان سوز مبتلا شده‌اند و البته می‌خواهند که آن را ترک کنند و خود را نجات بدهند. آن‌ها می‌توانند گام اول را با مطالعه این کتاب بردارند. 

کتاب انجمن معتادان گمنام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

انجمن معتادان گمنام با هدف کمک به تمام کسانی تهیه شده است که از اعتیاد به مواد مخدر، الکل و یا رفتارهای مخرب رنج می‌برند. این کتاب به همه کمک می‌کند تا از طریق یک برنامه ریزی شخصی و دقیق از شر اعتیاد خود خلاص شوند. 

بخشی از کتاب انجمن معتادان گمنام

بخش بهبودی ۱۲ قدم عمدتا با هدف کمک به معتادانی تهیه شده است که می‌خواهند با استفاده از برنامه‌های ۱۲ قدمی ترک اعتیاد کرده و بهبودی خود را آغاز کنند. مطالب ارائه شده در این بخش در عین حال می‌تواند برای افراد عادی و متخصصانی که می‌خواهند درباره برنامه‌های ۱۲ قدمی اطلاعات کسب کنند، مفید باشد. گرچه در اکثر موارد در این بخش از واژە مواد مخدر یاد شده است، اما هر نوع مواد مصرفی، یا رفتارهایی که ترکیبی از بیماری اعتیاد محسوب می‌شوند، می‌توانند در این بخش جایگزین مواد مخدر شوند، چرا که فلسفه و بسیاری از ما معتادان معنی رهایی از بیماری اعتیاد و بهبود یافتن از آن را نمی‌دانیم و به اشتباه تصور می‌کنیم که واژه‌هایی نظیر ”ترک اعتیاد“ و ”بهبودی از اعتیاد“ تنها به معنای قطع مصرف مواد مخدر است؛ اما برای اینکه بهبودی ما مؤثر بوده و با موفقیت همراه شود باید جنبه‌های مختلفی از زندگی ما را نیز در بر گیرد. در این قسمت اطلاعاتی دربارە مفهوم واقعی بهبودی از بیماری اعتیاد ارائه شده است.

راهکار بهبودی از طریق ۱۲ قدم، صرفنظر از نوع اعتیاد همواره یکسان است. کاربرد برنامه‌های ۱۲ قدم به عنوان موثرترین روش رهایی از اعتیاد به اثبات رسیده است.

برنامه‌های ۱۲ قدم بدون آنکه هزینه‌ای به همراه داشته باشند یک برنامە ساده و مؤثر روزانه در اختیار ما معتادین قرار می‌دهند که همه جنبه‌ها و چهره‌های مختلف بیماری اعتیاد را مورد توجه قرار می‌دهد. این قسمت اطلاعاتی درباره برنامه‌های ۱۲ قدمی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید درباره بهبود یافتن از این روش تصمیم گیری کنید.

در این قسمت اطلاعات کلی درباره روش بهبودی با کلیە برنامه‌های ۱۲ قدمی ارائه داده شده است. هدف این قسمت آگاهی شما از منظور و مقصود هر یک از قدم‌ها و تغییراتی که هر یک از آن‌ها در زندگی شما به وجود می‌آورند می‌باشد. تا با استفاده از این ابزارها شما بتوانید یک زندگی جدید عاری از اعتیاد و سرشار از آرامش را تجربه کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۶۱۴۲۱۶۶
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

واقعا ممنون این کتاب برابر است با کتاب آسمانی خیلی خیلی خیلی ممنونم‌ این کتاب رو نوشته اند زحمت کشیدند واقعا هرچی بابت سپاس گزاری هرچی گفتم کم گفتم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان