دانلود و خرید کتاب اتل و متل و کوتوله طاهره ایبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اتل و متل و کوتوله

کتاب اتل و متل و کوتوله داستانی نوشته طاهره ایبد با تصویرگری سعیده احمدی است. این کتاب مجموعه متل‌واره‌ها برای کودکان است.

این داستان درباره سه دوست به نام‌های اتل و متل و کوتوله است. این داستان بامزه با بازی‌های زبانی که دارد می‌تواند ساعت‌ها کودکان را به خود مشغول کند. شنیدن شعر و خواندن شعر و نظم به هوش موسیقایی کودکان کمک می‌کند و مهارت‌های کلامی آنان را تقویت می‌کند. در این داستان کوتوله در یک لوله گیر کرده است و بقیه سعی دارند به او کمک کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

کتاب اتل و متل و کوتوله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان گروه سنی پیش از دبستان از خواندن این کتاب و شنیدن متل‌واره‌ها لذت می‌برند.

درباره طاهره ایبد

طاهره ایبد متولد ۱۳۴۲ در شیراز است او از سال ۱۳۶۱ در کانون پرورش فکری، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، انتشارات سروش و روزنامه آفتابگردان فعالیت ادبی داشته است. نخستین داستان طاهره ایبد با نام صالح در سال ۱۳۶۲ در کانون منتشر شد. او داستان‌هایی هم در زمینه دفاع مقدس دارد و از نویسندگان خوب این حوزه است.

برخی از آثار طاهره ایبد عبارتند از :

صالح، شیشه‌های شکسته، خروس جنگی، باغچه توی گلدان، چهل پنجره: گزیده ادبیات معاصر، آخرین نامه، ماه من ماه او و دور گردون.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه