دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۴.۲از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز

کتاب راز نوشته راندا برن و ترجمه نفیسه معتکف، یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های قرن اخیر است. راندا برن در این کتاب از رازی صحبت کرده است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و هر چیزی را که می‌خواهید به شما هدیه کند.

این کتاب به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

درباره کتاب راز

راندا برن در کتاب راز از زندگی بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز راز صحبت می‌کند. آن‌ها از رازی می‌گویندکه به کمک این راز توانسته‌اند زندگی‌شان را تغییر دهند. آنان معتقدند که تمام کائنات بهم پیوسته هستند و افکار ما این قدرت را دارند که زندگی مان را متحول کنند. ما با کمک افکارمان می‌توانیم بر کائنات تاثیر بگذاریم و تمام آنچه را که می‌خواهیم به دست بیاوریم اما این کار یک شرط دارد و آن این است که ما مثبت اندیش باشیم.

راندا برن در این کتاب مثبت اندیشی را به ما می‌آموزد و کمکمان می‌کند تا به تمام خواسته‌ها، اهداف و آنچه که لیاقتش را داریم، برسیم.

می‌توان کتاب راز را نسخه مکتوب فیلم راز دانست که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و مورد توجه چهره‌های رسانه‌ای مشهور از جمله اپرا وینفری الن دی‌جنرس و لری کینگ قرار گرفت.

کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب راز را به تمام کسانی که دوست دارند زندگی‌شان را تغییر دهند و به خواسته‌هایشان برسند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

m.a
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

این کتاب حتی از بابت دینی اسلام هم ثابت شده هست خط به خط این کتاب من به یاد احادیث مختلف میندازه مخصوصا حدیث امام علی (ع) می فرماید: مراقب افکارتان باشید که گفتارتان میشود مراقب گفتارتان باشید که اعمالتان

- بیشتر
Mitra Ghadimi
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

عالی

alinaseri
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

عالیه

ARASH
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

عالی ترجمه هم عالی

حمیدرضا شفیعی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

عالیه من تا الان به صدمین هدفم هم رسیدم

کاربر 7590975
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

دوستان این قانون جذب اصلا درست نیست.قانون جذب شما را از واقعیت دور نگه میدارد.صحبت های دکتر هلاکویی در مورد قانون جذب را گوش کنید بعد متوجه ماجرا می شوید.خیلی از افراد که در این کتاب هستند حتی در جامعه

- بیشتر
Mojtaba M
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

دوستان عزیز، به هیچ وجه کتاب‌هایی نظیر راز و ۴ اثر فلورانس که شما رو از حقیقت و واقع گرایی دور و به سمت خرافات راهنمایی میکنه پیشنهاد نمیدم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان