دانلود و خرید کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم) کمال هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم) اثر کمال هادی

کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

معرفی کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

کتاب رهایی از مثلث شوم(خشم،استرس و افسردگی) نوشته کمال هادی، جلد هشتم از مجموعه حلقه‌های‌گمشده در نظام خانواده است که به بررسی علل و چگونگی گرفتار شدن مردم به این مثلث شوم و تبعات حاصل از جمله بیماریهای روان‌تنی پرداخته و و راهکارهای علمی و عملی لازم را برای رهایی از آن‌ها ارائه می‌دهد.

درباره کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

آیا هرگز شده که از مشکلات عصبی، حس تنهایی و طرد شدگی، ضعف و دردهای بی‌دلیل جسمانی نالیده و از مصرف داروهای مختلف به ستوه آمده و به خود بگویید کاش هرگز به دنیا نمی‌آمدم و یا فکر خودکشی به سرتان زده باشد؟ این کتاب که مورد استقبال بی‌نظیر مردم، مراکز مشاوره و صدا و سیما قرار گرفته است به خواننده کمک می‌کند تا بتواند فشارهای روانی خود را کنترل و مدیریت نماید- عوامل استرس‌زای زندگی را تشخیص داده و مهار کند- از وسواس‌های ذهنی خلاص شده و کنترل افکار خود را در دست گیرد- از دام افسردگی آشـکار یا پنـهان آزاد شده و از زندگی خود لذت ببرد- رویکردهای مختلف مقابله با انواع بیماری‌های روان‌تنی که سال‌ها از آن‌ها رنج می‌برده را فراگرفته و زندگی سالمی را آغاز نماید. با مطالعه این کتاب شما ضمن شناخت تنش‌ها، کارکردهای معیوب ذهنی، افکار و هیجانات منفی و حالات و مشکلات روحی- روانی خود خواهید توانست کنترل آن‌ها و جسم آسیب دیده خود را به دست گرفته و دوباره بازسازی نمایید.

خواندن کتاب رهایی از مثلث شوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشاوران خانواده و کسانی توصیه می‌کنیم که سال‌ها از مشکلات عصبی مانند استرس، اضطراب، خشم، درماندگی، افسردگی، وسواس و بیماری‌های روان‌تنی رنج برده و اکنون دنبال راه نجاتی می‌گردند که به آن چنگ زده و خود را از سیاه‌چالی که مدت‌ها در آن گرفتار شده‌اند نجات دهند.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره- همکار صدا و سیما در برنامه های آموزش خانواده- مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره های تامین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان می‌باشد که دوره های تخصصی (workshop) انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب رهایی از مثلث شوم(خشم،استرس و افسردگی)

تحولات علمی و صنعتی ‌چنان سریع درحال پیشرفت و تحول هستند که اغلب ما مسافران جامانده از قطار تمدن دیگر نمی‌توانیم خودرا با نیازها و مسائل جدید آن سازگار نماییم لذا این فاصله و تعارضِ‌‌‌حاصله آن‌چنان انسان امروزی‌‌‌‌را دچارتنش نموده است که افسار زندگی از دستش خارج‌شده و در گرداب مشکلات روحی و روانی گرفتار مانده است. حاصل قرن‌ها تلاش، مبارزه و پیشرفت انسان جهت دستیابی به مدرنیته و رفاه بیشتر منجربه‌ظهور پدیده‌های‌جدیدی مانند فشارروانی، اضطراب، خشم، افسردگی وبیماری‌های روان‌تنی شده که همه این تلاش‌ها را به تحلیل می‌برد و اگر چاره‌ای جدی در این زمینه صورت نگیرد، سیر قهقرایی این پدیده او را در خود حل و نابود خواهد نمود. گرچه امروزه به کمک علم پزشکی بیماری‌های همه‌گیر جسمی به نحو چشمگیری مهارشده و آمار مرگ‌ومیر را پایین آورده است؛ ولی این اپیدمی جدید انسان را وارد فاز جدیدی از بیماری‌ها بنام بیماری‌های روان‌تنی نموده که متأسفانه به صورتی ناشناخته و نامحسوس نسل‌بشری را مبتلا ساخته و زندگی مرفه امروزی وی را به نحو بسیار خطرناکی تهدید می‌کند؛ بنابراین وضعیت کنونی ایجاب می‌کند که انسان امروزی را جهت سازگاری و مقابله با این پدیده مخرب آماده نموده و از عواقب شومی که در انتظار اوست و عملاً از آن رنج می‌برد نجات دهیم. این امر نیاز به آگاهی و شناخت هر چه بیشتر مردم دارد که ضمن مجهز شدن به سازوکارهای شناخت و مقابله با این پدیده شوم بتوانند خود را از قربانی شدن در این مرداب نجات دهند.

فهرست مطالب

حلقه اول: سخنی با خواننده

حلقه دوم: خطاها یا تحریف‌های شناختی

حلقه سوم: مشکلات هیجانی

حلقه چهارم: ویروس افسردگی

حلقه پنجم: بیماری‌های روان‌تنی

حلقه ششم: پیشگیری و درمان

حلقه هفتم: عفو درمانی

حلقه هشتم: خنده درمانی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۱۰۰
تومان