دانلود و خرید کتاب مقابله با خیانت و طلاق کمال هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقابله با خیانت و طلاق اثر کمال هادی

کتاب مقابله با خیانت و طلاق

معرفی کتاب مقابله با خیانت و طلاق

کتاب مقابله با خیانت و طلاق اثر کمال هادی، جلد دوم مجموعه حلقه‌های گمشده در نظام خانواده است. این کتاب به بررسی عواملی که به طلاق منجر می‌شوند می‌پردازد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن ارائه می‌کند. 

درباره کتاب مقابله با خیانت و طلاق

طلاق تا پیش از این یکی از تابوهای جوامع به حساب می‌آمد اما حالا برخوردها با طلاق بسیار متفاوت است. آمار طلاق و ازدواج‌ها ناموفق بالا رفته است و باید به دنبال دلیل آن گشت. برای داشتن یک رابطه سالم و سازنده که به زندگی خوب منجر شود باید کارهای زیادی انجام داد و تلاش بسیاری کرد. این کتاب به بررسی علل و عواملی می‌پردازد که به خیانت در زندگی مشترک یا طلاق منجر می‌شوند. 

در این کتاب طیف گسترده‌ای از عوامل بررسی شده‌اند. از عوامل فیزیولوژیکی و زیستی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی، از عوامل تربیتی و نقش خانواده گرفته تا کمرنگ شدن ارزش‌ها و تغییر در سبک زندگی و حتی زمینه‌های روانشناختی. پس از بررسی تمام مواردی که به هر دلیل ممکن است به خیانت یا جدایی بینجامد، راهکارهایی نیز ارائه شده است. این کتاب باورهایی غلطی را که پیش از این درباره زندگی مشترک، خیانت، جدایی، ازدواج مجدد و ... داشتید، به چالش می‌کشد و به شما کمک می‌کند تا در مواجهه با چنین مشکلاتی بهترین تصمیمات را بگیرید. 

کتاب مقابله با خیانت و طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب مقابله با خیانت و طلاق را به تمام زوج‌های جوان و مشاوران خانواده پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان