دانلود و خرید کتاب رهایی از طلاق عاطفی بنفشه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از طلاق عاطفی اثر بنفشه نظری

کتاب رهایی از طلاق عاطفی

معرفی کتاب رهایی از طلاق عاطفی

کتاب رهایی از طلاق عاطفی نوشته بنفشه نظری است. کتاب رهایی از طلاق عاطفی به زوجین کمک می‌کند بتوانند ارتباطشان را محکم‌تر کنند. 

درباره کتاب رهایی از طلاق عاطفی

یکی از حیطه‌های بزرگ کیفیت زندگی، کیفیت زناشویی است. از مفاهیم بسیاری از قبیل سازگاری، رضایت، شادمانی، یکپارچگی و تعهد برای کیفیت زناشویی استفاده شده است. در مورد معنای هر یک از این مفاهیم توافق وجود ندارد. علت آن به نبود یک نظریه واحد در مورد چیستی کیفیت زناشویی باز می‌گردد.

کیفیت روابط زناشویی و میزان شادمانی تابع نحوه تعامل زن و شوهر و شیوه‌های مقابله با آنها موقعیت‌های تنش‌زای زندگی است. بر طبق تعریف، رضایت زناشویی حالتی است که طی آن زن و مرد از ازدواج با یکدیگر و با هم بودن احساس شادمانی و رضایت دارند. بر طبق نظر اسپینر رضایت زناشویی برآوردی از میزان شادکامی و خشنودی موجود در رابطه، میزان تلاش در جهت موفقیت آمیز بودن آن و نیز فراوانی تعارضات تجربه شده در رابطه است.

توانایی زوج‌ها برای حل و فصل تعارض و مقابله مناسب با آن، تعیین کننده رضایت یا عدم رضایت از رابطه زناشویی است و اشتباه عمده زوج‌ها در این است که ایجاد رابطه مطلوب و رضایت‌بخش را ساده گرفته و به آن توجه لازم مبذول نداشته‌اند در حالی که شرایط متعددی لازمه ایجاد و تداوم رابطه مطلوب است. تعهد یعنی وفادار ماندن به خانواده و اعضای آن، هنگام غم و شادی و وقایع خوشایند و ناخوشایند زندگی، تعهد هم بر مبنای احساس و عاطفه و هم بر پایه قصد و نیست استمرار است. زوجین و افرادی که در مورد تعهد خود در قبال دیگری و دیگران به بلوغ فکر لازم نرسیده و رفتاری دو سوگرایانه را تعقیب می‌کنند، در ازدواج و در کار کردن با دیگران دچار مشکل خواهند شد و نتیجه امر، غالباً بی‌وفایی خواهد بود. این کتاب سعی دارد مشکلات زوج‌ها را تحلیل کند و به خانواده‌ها کمک کند زندگی‌شان را تغییر دهند.

خواندن کتاب رهایی از طلاق عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها و مشاوران خانواده پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان