دانلود و خرید کتاب بهانه بی بهانه وین دایر ترجمه علی علی‌پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهانه بی بهانه اثر وین دایر

کتاب بهانه بی بهانه

نویسنده:وین دایر
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهانه بی بهانه

کتاب بهانه بی بهانه نوشته وین دایر است که با ترجمه علی علی‌پناهی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد افکار کهنه و زیان‌بار خود را دور بریزید و زندگی تازه‌ای را شروع کنید. این کتاب راهنمای یک زندگی شاد است.

درباره کتاب بهانه بی بهانه

نویسنده درباره این کتاب می‌گوید: این الگوی فکری، یعنی کنار نهادن بهانه‌ها، الگوی مثبت و مؤثری است. با هفت سؤال که این الگو را شکل می‌دهند، عده زیادی را مورد بررسی قرار داده‌ام و با کمال تعجب مشاهده کرده‌ام که تحولات مهم و نتایج مثبتی به دست آمده است. از این الگو حتی در مورد خودم نیز استفاده کرده‌ام و برخی عادتهای فکری‌ام به نحو عجیبی تغییر کرده‌اند. سیستم فکری را که انسانها در بلندمدت به آن می‌رسند و غالبآ این سیستم به دوران کودکی آنها برمی‌گردد، در این الگوی هفت مرحله‌ای مورد بررسی قرار دادم و به این نتیجه رسیدم که بهانه‌جویی به تدریج از بین می‌رود. به جای این بهانه‌ها، افکاری قرار می‌گیرند که با اشتیاق و با صدای بلند می‌گویند: «بله، شرایط هر چقدر که غالب و مدت آن هر چقدر طولانی بوده باشند، می‌توانید هرگونه بهانه‌ای را رها کنید!»

اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید کتاب بهانه بی بهانه بخوانید تا از شر عادت‌های منفی خلاص شوید.

خواندن کتاب بهانه بی بهانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش و موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهانه بی بهانه

می‌گویند عادتهای قدیمی به راحتی از بین نمی‌روند، ضمن اینکه تغییر افکار قدیمی تقریبآ غیرممکن است. با این حال کتابی که در دست دارید، با این باور خلق شده است که روشها و شیوه‌های ریشه‌دار و محکم فکری و رفتاری را می‌توان واقعآ اصلاح کرد. در ضمن، بهترین ابزار برای از بین بردن عادتهای فکری این است که دقیقآ روی آن شیوه‌ای کار کنیم که این عادتهای فکری را به وجود آورده است و همچنان آنها را پشتیبانی می‌کند. این شیوه از یک سری توجیهات مختلف شکل گرفته است که در یک کلمه خلاصه می‌شوند: بهانه. به همین دلیل، عنوان این کتاب اخطاری است به شما و به آن شیوه و روشی که برای سیستم توجیهات ساخته‌اید. منظور من این است که هیچ بهانه‌ای... وجود ندارد!

به این سؤالها دقت کنید:

آیا می‌توانم روش زندگی خودم را کاملا متحول کنم؟ آیا امکان دارد افکار و رفتارهایی را که یک عمر همراه من بوده‌اند و باعث آزار و رنجش من شده‌اند، اصلاح کنم؟ آیا در حالی که هیچ‌وقت به روش دیگری برای افکار و رفتار خودم فکر نکرده‌ام، واقعآ می‌توانم خودم را متحول کنم؟ من همیشه و در تمام عمرم غمگین و افسرده ] یا لجباز یا چاق، محروم، بدبخت یا هر عنوان دیگری که بخواهید در اینجا قرار دهید [بوده‌ام. آیا می‌توانم این روشهای عادی و قدیمی زندگی را رها کنم و خودم را با یک هویت جدیدی روبه‌رو ببینم؟

این کتاب پاسخ من به این سؤالات است. بله شما می‌توانید، هم‌اکنون و از همین لحظه. می‌توانید هرگونه افکار قدیمی و ناخواسته‌ای را که هویت شما را ساخته‌اند رها کنید. این کتاب روش قوی و ساده‌ای ارائه می‌کند برای از بین بردن عادتهای فکری که در عمق وجود شما ریشه کرده‌اند و نمی‌گذارند شما همان شخصیتی باشید که می‌خواهید باشید.

قدرت باورهای شما برای اینکه شما را ثابت نگه دارد، بسیار زیاد است. آن باورهای عمیق مانند زنجیر نمی‌گذارند شما سرنوشت منحصر به فرد خود را پیاده کنید. شما قابلیت آن را دارید این زنجیرها را مطیع خود کنید تا به جای اینکه علیه شما عمل کنند، برای شما کار کنند، به نحوی که بتوانید آنچه را که توجیهات علمی محدودیتها و خصوصیات انسانی خود می‌دانستید، متحول کنید. 

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۳۷۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان