دانلود و خرید کتاب صفر به یک پیتر تیل ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صفر به یک

کتاب صفر به یک چکیده اثر پیتر تیل و بلیک مسترز است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که باهدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه‌شده‌اند. برای تهیه مینی بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی‌بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب صفر به یک

مینی‌بوک صفر تا یک اثر پیتر تیل و بلک مسترز که از سال ۲۰۱۴ تاکنون جزو آثار پرفروش محسوب می‌شود؛ ایده‌های کاملاً جدیدی را درباره‌ی نحوه‌ی ایجاد ارزش در جهان ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد برای ساختن آینده یا استارتاپ خود چه چیزی لازم خواهید داشت. در این مینی‌بوک می‌خوانید رازهای موفقیت استارت‌آپ‌ها را توسط یکی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر یاد بگیرید. این مینی‌بوک به شما این امکان را می‌دهد تا از تجربیات، فلسفه و توصیه‌های پیتر تیل، یکی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر در دنیا، بهره‌مند شوید. وی یکی از بنیان‌گذاران PayPal می‌باشد و اولین شخص خارجی بود که در فیس‌بوک سرمایه‌گذاری کرد. رویکرد منحصربه‌فرد او در تجارت، به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید آینده را پیش‌بینی کنید و آن را به یک موفقیت برای شروع کار خود تبدیل کنید.

خواندن کتاب صفر به یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سرشار از موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صفر به یک

چگونه می‌توانید برای شرایط متفاوت و ناشناخته‌ای که در آینده در انتظار شماست، آماده شوید؟

امروزه بسیاری از افراد به طور نامحدود فکر می‌کنند. یعنی سعی می‌کنند خود را برای همه وقایع احتمالی در آینده آماده کنند. این روش بی‌فایده است زیرا آینده، ناشناخته‌ها و متغیرهای زیادی را در بردارد.

یک رویکرد مؤثر، تلاش متمرکز برای دستیابی به آینده‌ای است که برای شما بهترین است؛ بنابراین به معمار آینده خود تبدیل شوید.

به‌عنوان‌مثال بسیاری از دانش‌آموزان به امید ورود به دانشگاه‌های درجه‌یک، در فعالیت‌های فوق‌برنامه بی‌شماری شرکت می‌کنند. اما آیا تمرکز فقط بر روی یک موضوع منطقی‌تر نیست تا حداقل بتوانند در یک موضوع، بهترین باشند؟

می‌توانست این‌گونه باشد.

در واقع موفقیت محصول در تمرکز، فداکاری و عزم راسخ است. سرنوشت و شانس، ارتباط چندانی با آن ندارد. ازاین‌گذشته، اگر موفقیت فقط شانس بود، موفقیت‌های سریالی مانند استیو جابز یا شخص نویسنده که چندین کسب‌وکار مرفه را تأسیس کرده‌اند، نمی‌دیدیم.

مهم است که هنگام تأسیس یک شرکت نوپا، همهٔ این موارد را در ذهن داشته باشید. شرکت‌های نوپا، در صورتی بهترین آینده را دارند که برای دستیابی به آن تلاش کنند.

چرا فقط بهترین آینده؟

نظرات کاربران

پیرو ولایت♡
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

میکرو کتاب خوبی بود و خلاصه وار گفته بود که تو زمان گمی تونستم بخونمش و نکات مهمی هم توش یاداوری شده بود که در کل کتاب خوبی بود و توصیه میکنمش👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان