دانلود و خرید کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت آنتونی رابینز ترجمه نفیسه امیرحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت اثر آنتونی رابینز

کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت

معرفی کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت

کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت کتابی از آنتونی رابینز با ترجمه نفیسه امیرحسینی است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا رویاهای سرنوشت‌سازی برای خود بسازیم و به دنبال رسیدن به خواسته حقیقی خود باشیم. 

نویسنده در این کتاب به ما کمک می‌کند تا در گام اول با روياهای سرنوشت‌ساز آشنا شویم، قدم بعدی پیدا کردن خواسته حقیقی است که در زندگی به دنبال آن هستیم. ما یاد می‌گیریم که چطور درد، ناراحتی، لذت و خوشحالی، حالات روحی و مغزی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و ما چگونه می‌توانیم قدرت ساختن رویاهایمان را دوباره به دست بیاوریم و باورهای اشتباهمان را تخریب کنیم.

کتاب ۳۶۵ گام به سوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری، جذاب است. 

درباره آنتونی رابینز 

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

میرزا ابراهیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

این کتاب در مسیر موفقیت راه های بسته ذهنی رو برای آدم باز می کنه.

Personal Dream
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

تحول واقعی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان