دانلود و خرید کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است اثر سعید گل‌محمدی

کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۴.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است

کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است نوشته سعید گل‌محمدی است. نویسنده در این کتاب به سراغ آثار نویسندگان و اندیشمندان دیگر رفته است و بهترین و زیباترین جملات درباره عشق را گردآوری کرده است.

درباره کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است

کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است داستان‌ها و جملات الهام‌بخشی برای برافروختن شعله‌های عشق، محبت و مهرورزی در درون است. سعید گل‌محمدی در این کتاب، مجموعه‌ای از حکایت‌ها، جملات و اشعار الهام‌بخش را در طول سال‌ها گردآوری کرده است تا دسترس کسانی بگذارد که به دنبال راهی برای بهبود روابط عاشقانه خود می‌گردند. با مطالعه این اثر و پیام‌های نهفته در آن می‌توانید در راه ساختن یک زندگی صمیمانه و موفق گام بردارید. این کتاب هم حال خودتان را خوب می‌کند هم بهترین هدیه است برای کسانی که دوستشان دارید.

عشق یکی از ارزشمندترین نعمتهاست که منبع انرژی، شادابی، امیدواری، سازندگی و بالندگی است که بسیاری از غیرممکنها را ممکن می‌سازد. عشق توصیفی نیست، تجربی است و کسی عشق را حس و درک می‌کند که عاشق باشد. عشق بایدها و نبایدها و حد و مرزها را کنار می‌زند و با شهامت و قدرت بر موانع و محدودیتها غلبه می‌کند تا به مقصد و مقصود دست یابد. عشق لیاقت می‌خواهد و مهم‌ترین لازمه آن ازخودگذشتگی است. به یاد داشته باشیم که در عشق، عیش و لذت هست، اما در هر عیش و لذتی عشق وجود ندارد. مراقب باشیم تا واژه مقدس عشق را از عیش‌های گذرا متمایز سازیم تا ارزش آن را حفظ کنیم.

کتاب فرهاد که باشی، همه چیز شیرین است که حاصل تلاش‌های نویسنده است برای بازیافتن عشق. 

خواندن کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال متن‌های گزیده و عاشقانه هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب فرهاد که باشی همه چیز شیرین است

عشق چیزی نیست که برای درکش نیاز به دانستن زبان و رسم و رسوم خاصی باشد. چرا که عشق آن‌قدر عمیق است که در مرز کلمات محدود نمی‌شود و آن‌قدر متعالی است که از تفاوت نوع و جنس فراتر می‌رود. عشق همان جادوی بی‌نظیری است که روح تشنه و سرگردان بشر را سیراب می‌کند و لذتی در عشق ورزیدن هست که در طلب آن نیست. عشق به ما جسارت می‌دهد تا مکانهایی را در ذهن و قلب خود پیدا کنیم که هرگز کشف نکرده بودیم. عشق حاصلخیزترین خاک را برای رشد کردن به ما می‌دهد. ما این خاک را با رها کردن خود کهنه و ادراکات بی‌فایده، غنی می‌سازیم و در عوض دید وسیعی پیدا می‌کنیم و دنیایی از امکانات نامحدود برای کشف خود به دست می‌آوریم. اگر خنکای فرح‌بخش و لطیف زیستنی طربناک را می‌خواهیم، باید لقمه عشق را در فهرست غذای روح خویش قرار دهیم.

از هم‌اکنون به همه چیز و به همه‌کس عشق بورزیم،

نور بنوشیم،

دوست داشته باشیم و باز هم عشق بورزیم.

عشق به یک دانه شن

به آفتاب، به بیابان

به شکست، به شمع، به اشک

به تنهایی، به لبخند، به سجاده

به خدا، به بهار، به سکوت

به ناکامی، به رنج، به بی‌کسی

و به غباری که از بال پروانه بر پیشانی گل سرخ می‌نشیند!

بیایید تمامیت هستی را به تماشا بنشینیم و به هر یک از آنها هوار هوار! عشق بورزیم و بدانیم که تنها دوست داشتن و مهرورزی یگانه راه کامیابی و آسوده زیستن در هستی است زیرا ذات خداوند «عشق» است! به یاد آوریم آن زمان را که خدا با خستگی وصف‌ناپذیر خویش هستی را به تصویر کشید، لختی نشست تا نفسی تازه کند، نیم نگاهی به آخرین و زیباترین مخلوق خویش کرد و نجواکنان فرمود: «تو را برای تجسم بخشیدن به عشق خلق کردم که با همه توان و هستی‌ات عشق بورزی و ایثار کنی تا فرشتگان بدانند، چرا باید تو را تکریم کنند.»

سپس با غباری از مهر خویش، طبیعت را از آن هفتمین سقف آبی آسمان گردافشانی کرد و بدین‌سان، همه هستی، عطر و طعم «عشق» را گرفتند.


نظرات کاربران

Mina
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

مرسی از طاقچه که بالاخره این کتابو آورد😊🙏

نور
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

من خوشم نیومد،حس میکنم وقتم تلف شد با احترام به زحمت نویسنده

Leyla Ghorbani
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

یعنی خیلی خیلی فوق العادس این کتاب.شاید بشه گفت که بهترین کتابیه که خوندم ♥️😍

کاربر 7383852
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

هر کسی در زندگی خود عشقی بی پایان دارد براش مهم و دارای ارزش و زیباست . باید عشق را دوست بدارد . تمام سختی و اسانی، شادی و غم در کنار عشقش باشد و تا مرگ ان دو را

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
برهنگی بیماری عصر ماست. به گمان من، تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است.
🌱ehsan
درختان میوه خود را نمی‌خورند ابرها باران را نمی‌بلعند رودها آب خود را نمی‌خورند چیزی که بزرگان دارند، همیشه به نفع دیگران است.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
برهنگی بیماری عصر ماست. به گمان من، تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است.
سیستماتیک
عزیز من! اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست، بگذار یکی نباشد. بگذار در عین وحدت مستقل باشیم. بخواه که در عین یکی بودن، یکی نباشیم. بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید. بگذار صبورانه و مهرمندانه در باب هر چیز که مورد اختلاف ماست بحث کنیم، اما نخواهیم که بحث، ما را به نقطه مطلقآ واحدی برساند. بحث، باید ما را به ادراک متقابل برساند
سیستماتیک
مردم بر روی زمین استوار و گسترده بیشتر از بندبازان ریسمان نااستوار سقوط می‌کنند
🌱ehsan
عشقتان را بر مبنای میزان احساسی که به معشوق دارید نسنجید، عشقتان به اندازه صداقتی است که با او دارید.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
دل به زر و زیور نبند. بزرگ‌ترین الماس این جهان آفتاب است که خوشبختانه بر گردن همه می‌درخشد. اما اگر روزی دل به مردی آفتاب‌گونه بستی، با او یک دل باش و به راستی او را دوست بدار.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
هنر قبل از اینکه دو بال به انسان بدهد، اغلب دو پای او را می‌شکند. وقتی به مرحله‌ای رسیدی که خود را برتر از تماشاگران خویش بدانی، همان لحظه تئاتر را ترک کن و با تاکسی خود را به حومه پاریس برسان. من آنجا را خوب می‌شناسم. آنجا بازیگران همانند خویش را خواهی دید که از قرنها پیش زیباتر از تو، چالاک‌تر از تو و مغرورتر از تو هنرنمایی می‌کنند. اما در آنجا از نور خیره‌کننده تئاتر شانزه‌لیزه خبری نیست.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
چرا هنگامی که خشمگین هستیم، داد می‌زنیم؟» شاگردان هرکدام جوابهایی دادند، اما پاسخهای هیچ‌کدام استاد را راضی نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: «هنگامی که دو نفر از دست یکدیگر عصبانی هستند، قلبهایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آنها برای اینکه فاصله را جبران کنند، مجبورند که داد بزنند. هرچه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آنها باید صدایشان را بلندتر کنند.»
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
راز عشق در این است که شریک زندگی‌تان را در چارچوبی که خودتان می‌پسندید حبس نکنید. عیب‌جویی باعث تباهی می‌شود. همه چیز را همان‌طور که هست بپذیر، تا هر دو شاد باشید. قانون طلایی این است: نقاط قوت را تقویت کن، و ضعفها را نه تقویت کن نه تقبیح. هرگز سعی نکن با سوزاندن، جلوی خونریزی زخم را بگیری. ۱۶. راز عشق در این است که هنگام سوءتفاهم، فقط به این فکر نکنید که طرف مقابل چگونه ناراحتتان کرده است. در عوض به راه‌حلی فکر کنید که در آینده از بروز چنین سوءتفاهمهایی جلوگیری نمایید.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷

حجم

۵۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان