دانلود و خرید کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه برایان تریسی ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه اثر برایان تریسی

کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

معرفی کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه نوشته برایان تریسی و ترجمه فرزام حیبیی اصفهانی است. این کتاب به توصیف روانشناسی محیط کار می‌پردازد و راهکارهایی مفید برای تمام افرادی که که در فضاهای تیمی کار می‌کنند، ارائه می‌کند. 

درباره کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

بسیاری از کتاب‌های برایان تریسی مانند همین کتابی که در دست دارید، به شما کمک می‌کند تا با راه‌های رسیدن به موفقیت به خصوص در محل کار و زندگی آشنا شوید. در یک فضایی کاری هم می‌توان افراد اعضای تیم را بزرگ‌ترین سرمایه آن تیم دانست. هر سازمان، شرکت یا هر موسسه افرادی را دارد که در آنجا کار می‌کنند اما کار آن‌ها است که سبب رشد و موفقیت و حتی توسعه آن شرکت و سازمان می‌شوند. به عنوان یک مدیر یا رهبر یک تیم لازم است که مدام افراد را ترغیب کنید و انگیزه ببخشید. اما این کار از چه راهی انجام می‌شود؟ 

برای ایجاد انگیزه در اعضای یک تیم و به وجود آوردن فضایی که به افراد کمک می‌کند تا در شرکت بیشتر کار کنند و سودآوری بیشتری داشته باشند و همچنین به کاری که انجام می‌دهند علاقه و تعهد داشته باشند، راهکارهای بسیاری وجود دارد. برایان تریسی این راهکارها را بیان می‌کند و برای تمام مدیران فضا و فرصتی فراهم می‌کند تا راهکارها را در محل کارشان به کار بندند و شاهد نتیجه شگفت انگیز و فوق‌العاده آن باشند. 

راهکارای کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه به شما یاد می‌دهد که چطور کارمندان و اعضای تیمتان را به کار بیشتر تشویق کنید. چطور فضایی ایجاد کنید که پر از آرامش و عشق به محیط کار باشد و چطور در مواجه با موانع و سدهایی که در راهتان است، آرامش خود را حفظ کنید و مشکل را از میان بردارید. 

کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی که دوست دارند در کارشان با انگیزه و موفق پیش بروند، بسیار مفید و کاربردی است. در عین حال تمام مدیران نیز می‌توانند با کمک آموزه‌هایی که در کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه فرامی‌گیرند، فضایی عالی برای تمام همکارانشان ایجاد کنند. 

درباره بریان تریسی 

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

بخشی از کتاب راه های موثر برای ایجاد انگیزه

هفت راه وجود دارد که هر مدیری می‌تواند خودباوری را در کارمندانش ایجاد و آن را تقویت کند.

این شیوه می‌تواند انگیزه ایجاد کند.

۱. چالش: به افراد وظایفی واگذار کنید که بتوانند خودشان را نشان دهند. هر چه بیشتر آنها را درگیر کنید، بیشتر احساس مفید بودن می‌کنند.

۲. آزادی: به افرادتان استقلال کافی بدهید و آنها را زیر ذره‌بین نگذارید. هر چه در مورد انجام کارهایشان احساس آزادی بیشتری کنند، احساس بهتری نسبت به خودشان پیدا می‌کنند.

۳. کنترل: زمان‌های خاصی را به بازنگری، انتقاد، پیشنهاد و بحث در مورد کار اختصاص دهید. هر چه توجه به کار کارمندن بیشتر باشد، آنها احساس خوشایندتری در مورد خودشان پیدا می‌کنند و کارشان را ارزشمندتر می‌بینند.

۴. احترام: وقتی از دیگران نظرخواهی می‌کنید اگر موقعی که حرف می‌زنند با توجه زیاد گوش کنید، آنها احساس می‌کنند که افرادی باارزش هستند و اهمیت زیادی دارند. با گوش کردن به حرف‌های دیگران از روی توجه و بررسی دقیق نظریات آنها ـ حتی اگر شما مدیر باشید و نخواهید حرف‌هایشان را بپذیرید ـ نشان می‌دهید که به فرد فرد آنها احترام می‌گذارید.

۵. خودنگری: کارمندانتان هر چه شما را صمیمی‌تر احساس کنند و ببینند که به آنها اهمیت می‌دهید و آنها را بالاتر از صرفآ کارمند می‌بینید، در انجام وظایف خود سعی و تلاش بیشتری می‌کنند. اگر با کارمندانتان طوری رفتار کنید که انگار دوستانتان هستند و آنها را جزئی از «خانواده» خودتان بدانید، به آنها احساس امنیت و خاطرجمعی می‌دهید و این احساس را در آنها به‌وجود می‌آورید که افراد مهمی هستند.

۶. موفقیت‌ها: تجربه‌ واگذاری وظایف بر عهده کسانی که می‌دانید از پس آن برمی‌آیند و در انجامش موفق می‌شوند، یکی از کلیدهای ایجاد خودباوری است. پس از اینکه وظیفه‌ای را به انجام رساندند، آن را موفقیت بنامید طوری که کارمندتان احساس کند قهرمان و برنده است.

۷. توقعات شاید این نیرومندترین محرک در میان همه شیوه‌های مثبت: بالا باشد. هیچ چیزی نمی‌تواند خودباوری یک کارمند را به اندازه وقتی که احساس کند مدیرش به او اعتقاد دارد، بالا ببرد. وقتی کارمندی احساس کند مدیرش او را دوست دارد و وی را خوب و شایسته می‌داند، در انجام وظایف محول تمام تلاش خود را می‌کند. مدیری شرکت موفقی دارد که محیطی فوق‌العاده برای کارمندانش به‌وجود آورد. درک نقش خودباوری در رفتار، نقطه شروع تأثیرگذاری در مدیریت و ایجاد انگیزه است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان