دانلود و خرید کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه النا پلد ترجمه آزاده مبشر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه اثر النا پلد

کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه

معرفی کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه

کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه اثری از ایلنا پلد، سه راز موفقیت تحصیلی؛ همراه با آموزش تکنیک ای.اف.تی برای افزایش سطح یادگیری را مطرح کرده است.

النا پلد، دارای چهار مدرک دانشگاهی مختلف و ازجمله یک مدرک دکتری از دانشگاه هاروارد است و سال‌ها سابقه‌ی تدریس در دانشگاه‌های ایالات متحده امریکا دارد. او اذعان می‌دارد که پیش از کسب اولین مدرک تحصیلی خود، چهاربار ترک‌تحصیل کرده و این کتاب را برای کسانی نوشته است که نگرانند چنین اتفاقی برایشان رخ دهد.

 درباره کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه

ایلنا پلد در فصل اول این کتاب، سه راز را راجع به موفقیت تحصیلی درمیان می‌گذارد. فصل دوم این کتاب شامل سه آزمون ساده است که انجام آن به خواننده کمک می‌کند تا دریابد آیا برای موفقیت تحصیلی و دانشگاهی ذهنیت درستی دارد یا نه. در فصل سوم کتاب با استفاده از روانشناسی انرژی و به‌کارگیری تکنیک ای‌اف‌تی، یاد می‌‌گیرید که چگونه موانع موجود بر سر راه موفقیت تحصیلی و دانشگاهی را بردارید. و در آخر، می‌آموزید که چگونه از تکنیک ای‌اف‌تی برای آرامش، سلامت و موفقیت در کلیه‌ی سطوح زندگی‌تان استفاده کنید.  

 خواندن کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب نه‌تنها برای محصلان و دانشجویان، بلکه برای اولیا، معلمان، مدرسان و استادان کلیه‌ی سطوح آموزشی مفید است، زیرا نکات مهمی را یادآور می‌شود که نقش چشمگیری در موفقیت تحصیلی ایفا می‌کنند.

 بخشی از کتاب موفقیت تحصیلی و دانشگاهی برای همه

کته‌ای که در مورد اولین ترم دانشگاه یادم می‌آید این است که حس می‌کردم تک تک افرادِ دور و برم چیزی می‌دانند که من نمی‌دانم. با این که در دبیرستان دانش‌آموز بسیار موفقی بودم، به سختی می‌توانستم در دانشگاه نمرهٔ قبولی کسب کنم و بعد از یک ترم، ترک تحصیل کردم.

وقتی تدریس به دانشجویان دانشگاه را شروع کردم تعداد زیادی افراد باهوش را دیدم که توانایی‌های بالقوه‌شان مرا به هیجان می‌آورد. اما بسیاری از دانشجویانم ظاهراً نمی‌توانستند کاری را که برای موفقیت در دانشگاه لازم بود انجام بدهند. این دانشجویان سر کلاس‌ها حاضر نمی‌شدند یا این که همیشه دیر می‌آمدند، تکالیف‌شان را انجام نمی‌دادند، کلاس را به‌هم می‌ریختند و از حمایت‌هایی که برای تحصیلات در اختیارشان قرار داده می‌شد، استفاده نمی‌کردند.

تجربیاتی که من با این دانشجویان داشتم باعث شد متوجه شوم که عدم موفقیت آن‌ها هیچ ارتباطی با توانایی‌های ذهنی‌شان ندارد، بلکه ظاهراً بعضی از دانشجوها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که تمام تلاش‌های خود را نابود کنند. اغلب با خودم فکر می‌کردم چه کاری می‌توانم انجام بدهم تا به این دانشجویان کمک کنم روی تحصیلات‌شان متمرکز باقی بمانند تا شاید بتوانند به موفقیت تحصیلی دست یابند.

در حالی که از طریق تحصیلات رسمی و غیررسمی به دنبال درکِ نحوهٔ رشد و تکامل انسان بودم متوجه شدم که نحوهٔ شکل‌گیری اولین تجربیات ما از زندگی در دوران کودکی، به تجربیات ما از زندگی در دوران نوجوانی و بزرگسالی چطور شکل می‌دهند. هر انسانی با استعدادهای بی‌نظیر و منحصربه‌فردی متولد می‌شود؛ اما چیزی که در آن با هم مشترک هستیم، توانایی و ظرفیت یادگیری و رشد است. اگرچه تجربیات اولیهٔ زندگی‌مان روی این توانایی و ظرفیت‌مان اثرگذار هستند که به نوبهٔ خود در توانایی ما برای موفقیت در مؤسسات آموزشی نیز اثر می‌گذارند.

این سه راز موفقیت تحصیلی به شما نشان می‌دهند که میان من و بسیاری از 

نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

متنش خوب بود اما منظور کامل نرسونده کل این کتاب یه پارگراف بیشتر نبود اونم روش از بین بردن ترس خاطره بد یا احساس ناخوشایند با استفاده از یه نوع مدتیشن یوگا کاراته در کل زیاده نویسی داشت ولی خوب بود بخاطر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان