دانلود و خرید کتاب پادشاهی اسپانیا احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پادشاهی اسپانیا

 کتاب پادشاهی اسپانیا نوشته احمد علامه فلسفی به معرفی کشور اسپانیا، اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیا و جاذبه‌های گردشگری این کشور و روابطش با ایران می‌پردازد.

انسان مدرن نخستین بار در حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش قدم به شبه جزیره ایبریا گذاشت. در حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد از این منطقه تحت فرمان حکومت روم قرار گرفت و هیسپانیا نامیده می‌شد. هیسپانیا در قرون وسطی توسط قبایل ژرمن و پس از آن توسط مورها تصرف شد. در قرن پانزدهم پس از ازدواج‌های بین حکومتی فرمانروایان کاتولیک و اتحاد این حکومت‌ها و همچنین سقوط کامل آندلس و بازپس گیری آن از دست موروهای مسلمان در سال ۱۴۹۲ اسپانیا به شکل کشوری یکپارچه پدیدار شد.

در اوایل دوران جدید اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و اسپانیایی‌ها به عنوان یکی از نخستین فاتحان دنیای جدید به قاره آمریکا وارد و در آنجا ساکن شدند. در عصر حاضر بیش از هفتصد میلیون نفر اسپانیایی زبان ساکن در آمریکا میراثی است که اسپانیایی‌ها در این قاره بر جای گذاشتند.

اسپانیای امروزی کشوری دموکراتیک و دارای حکومتی پارلمانی تحت قانون اساسی پادشاهی است. اسپانیا یک کشور توسعه‌یافته و نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور همچنین دارای سطح بالای استاندارد زندگی است. اسپانیا درسازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتحادیه اروپا عضو است.

خواندن کتاب پادشاهی اسپانیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های کشورشناسی و جهانگردی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

parmis mardani
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

من عاشق اسپانیا هستم و ارزوی رفتن به اسپانیا و نیوکمپ رو دارم بنظرم کتاب خوبیه ولی هیچ جا کاتالونیا نمیشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان