دانلود و خرید کتاب آزمایش زخم هانا خلیل ترجمه فرزین باباعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمایش زخم اثر هانا خلیل

کتاب آزمایش زخم

نویسنده:هانا خلیل
انتشارات:میعاد اندیشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آزمایش زخم

نمایشنامه آزمایشِ زخم نوشته هانا خلیل نویسنده‌ی فلسطینی - ایرلندی است، که به مسئله‌ی مهاجرت و شرایط سخت و غیر انسانی‌ حاکم برمراکز نگهداری مهاجرین در انگلستان می پردازد. این کتاب با ترجمه فرزین باباعلی منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب آزمایش زخم

در این نمایشنامه وضعیت افرادی که در کمپ ویژه‌ی تعیین تکلیف مهاجرین نگه‌داری می‌شوند و گذشته‌ی آن‌ها که دلیل مهاجرتشان بوده، در قالب گفتگو‌هایی‌ میان مهاجرین و افرادِ در ارتباط با آن‌ها (همانند، وکیل، پزشک، مددکار و...) بیان می‌کند. در عین حال شاهد برخورد خشن و غیرانسانی‌ گردانندگان کمپ، با افراد پناهجو و در برخی‌ موارد نیز بازگرداندن آن‌ها به جایی‌ که از آن گریخته‌ا‌ند هستیم.

خواندن کتاب آزمایش زخم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می تواند برای کارگردانان، بازیگران و نویسندگان تاتر و سینما به ویژه آنان که به مسایل زنان و یا پدیده مهاجرت علاقه‌مند هستند و همچنین افراد علاقه‌مند به مطالعه نمایشنامه جالب و آموزنده باشد.

درباره هانا خلیل

هانا خلیل، درام نویس فلسطینی - ایرلندی است که در نوشته‌های خود بیش از هر موضوعی به مسایل جهان عرب، مهاجرت و زنان می‌پردازد. اولین نمایشنامه‌ی کوتاه او با نام (حلقه) برای جایزه‌ی (وست مینیستر تئاتر سوهو) برگزیده شد و اولین نمایشنامه‌ی بلندش با نام ترک خانه درسالن کینگزهد لندن بر روی صحنه رفت. نمایشنامه‌ی دیگری از او با نام پلان دی که در مجموعه‌ی  از درون‌ از بیرون‌: شش نمایشنامه از نویسندگان فلسطینی در وطن و دور از وطن توسط انتشارت تی‌سی‌جی گروه ارتباطات تئاتر به چاپ رسیده بود نیز، کاندید جایزه‌ی مه‌یر. ویت‌ورث) شد.

هانا خلیل علاوه بر نمایشنامه نویسی، ساخت برنامه برای کانال ۴ رادیو بی‌بی‌سی  ناخوشایند، اتاق تبعید، آخرین صیاد مروارید و همچنین ساخت فیلم کوتاهی‌ بانام رکورد که برنده‌ی جایزه‌ی تامی واین از جشنواره‌ی آندر وایر ۲۰۱۵ شد و پس از آن نیز در جشنواره‌ی فیلم‌های فلسطینی لندن ۲۰۱۹ به نمایش درآمد را، در کارنامه‌ی خود دارد.

او درحال حاضر با مجموعه‌ی شکسپیر گِلوب و جشنواره‌ی تئاتر چیچستر همکاری می‌کند و درعین حال سرگرم نگارش نمایشنامه‌ی جدیدی، درباره‌ی فلسطین به همراه اوان پلیسی نیز هست..


نظرات کاربران

کاربر ۲۶۲۷۷۰۳
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

اینکه در امان باشم اومدم اینجا. برای حفاظت از خودم به اینجا فرار کردم. اما هنوز میترسم. احساس امنیت نمیکنم. همیشه زیر نظرم. توسط مردها. نمیتونم چیزی بخورم. بخوابم. اونها همیشه دارن ما رو کنترل میکنند، بدون اطلاع، میان تو اتاقمون، میرن

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۴۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان