دانلود و خرید کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه پوریا رستمی چری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه اثر پوریا رستمی چری

کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه

انتشارات:میعاد اندیشه
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه

کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه نوشتهٔ پوریا رستمی چری است و نشر میعاد اندیشه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه

فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نقش مهمی را در تسهیم اطلاعات و مشارکت بیشتر در تبادلات و خرید و فروش سهام سرمایه‌گذاران دارد. زیرا به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای مالی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و افزایش مشارکت سهامداران و سرمایه‌گذاران و کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را در پی دارد.

در سال‌های اخیر، بازار دارایی‌های مالی، با نوسانات فراوانی مواجه بوده است. با نگاهی کلی به سری‌های زمانی مالی مشخص می‌شود که اغلب این سری‌های زمانی در مقطع یا مقاطعی تحت تأثیر رخدادهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داخلی یا

جهانی مانند بحران‌های مالی، تکانه‌های نفتی، جنگ، بی‌ثباتی سیاسی و تغییر ناگهانی در سیاست‌های ارزی به شدت دچار نوسان می‌شوند، به طوری که آثار این رخدادها تا مدت‌ها در بازار باقی می‌ماند. وجود نوسانات، بسیاری از سرمایه‌گذاران و تحلیلگران مالی را نگران کرده و موجب شده است که به دنبال ابزارهایی برای کاهش ریسک و ارزیابی چشم‌انداز آینده فعالیتشان باشند.

بررسی نوسان و نااطمینانی و نحوه انتقال آن در بین بازارهای مالی از حیث سیاستگذاری بسیار مهم بوده و به عنوان یک ابزار اقتصادی کارآمد برای دستیابی به تولید و اشتغال مورد توجه سیاستگذاران اقتصادی است. نوسانات سبب ایجاد نااطمینانی، ضربه به اعتماد عمومی و کاهش سرمایه‌گذاری می‌شود. 

 کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه می‌پردازد.

خواندن کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه‌داران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه

«سرمایه‌گذاری و انباشت سرمایه ناشی از آن، کلید رشد اقتصادی هر کشور به شمار می‌آید . سرمایه‌گذاری در اغلب کشورها، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، توسط بخش خصوصی و دولتی انجام می‌گیرد. فضای سرمایه گذاری در ایران، از عوامل متعددی که موجب ایجاد ناهماهنگی و در نتیجه ناامنی آن شده است، رنج می‌برد.

برخی از این عوامل، ریشه در قانون، فرهنگ یا ساختار سیاسی کشور دارند و برخی دیگر، به رویکرد اقتصادی دولت‌ها، عملکرد کارگزاران اقتصادی و عوامل برون مرزی مربوط می‌شوند . از دیدگاه صاحب‌نظران، عملکرد نامناسب نهادهای دولتی نظیر بروکراسی گسترده، رفتارهای تبعیض آمیز، برخوردهای سلیقه‌ای، بی‌ثباتی قوانین، عدم هماهنگی نهادها در اجرای سیاست‌ها، عملکرد نهادهای انتفاعی دولتی می‌تواند موجب افزایش فضای عدم اطمینان برای سرمایه‌گذاران شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۷۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان