دانلود و خرید کتاب چاقی سیده‌زهرا بحرخزان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چاقی اثر سیده‌زهرا بحرخزان

کتاب چاقی

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چاقی

کتاب چاقی نوشته سید زهرا بحرخزان است این کتاب عوامل روانی چاقی را بررسی می‌کند. اختلال در متابولیسم چربی، اغلب خود را به صورت یک بیماری مزمن به نام چاقی نشان می دهد . همچنین ، درصد هم ابتلایی چاقی با سایر بیماری ها از سال ۱۹۹۱ به بعد سه برابر شده است . به این معنا که چاقی باعث ایجاد عوارض جسمی نظیر بیماری های قلبی ـ عروقی، دیابت، آسیب دیدگی مفاصل، کمر درد، انواع سرطان، پرفشاری خون و افزایش میزان مرگ و میر می‌شود.

درباره کتاب چاقی

چاقی از نیمه‌ی اول قرن بیستم رو به افزایش نهاده و بخش قابل توجهی از افراد کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه را در برگرفته است که از آن به عنوان مهم ترین عارضه ی تغذیه ای و یک معضل اجتماعی در سطح جهان یاد می‌شود. چاقی، تنها ناشی از عوامل فیزیولوژیایی نیست بلکه نتیجه‌ی تاثیر متقابل عوامل روانی و فیزیولوژیکی است که توسط مرکز درمانی و پزشکی به عنوان یک بیماری، طبقه بندی شده است. در کشور ایران نیز به احتمال زیاد، چاقی درصد بالایی از گروه‌های مختلف سنی و جنسی را شامل می شود.

بهترین شیوه درمانی در اضافه وزن و چاقی ترکیب درمانی است که به طور هم زمان شامل اصلاح رژیم غذایی، تغییر در فعالیت بدنی و رفتار درمانی و توجه کردن هدفمند در زمان کنونی و خالی از پیش داوری و قضاوت است.

خواندن کتاب چاقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سالم پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان