دانلود و خرید کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی وینسنت برونسون ترجمه حجت آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی اثر وینسنت برونسون

کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی

مترجم:حجت آزاد
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی

کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی نوشتۀ وینسنت برونسون و ترجمۀ حجت آزاد است. این کتاب را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. کتاب راهنمای رژیم‌های غذایی پست بیوتیکی، به شرح این نوع از رژیم که بر پایۀ پروبیوتیک‌هاست، می‌پردازد و دستور تهیۀ غذاهای مبتنی بر آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی

درحالی‌که دانش در مورد مزایای مرتبط با پروبیوتیک نسبت به دهه گذشته افزایش‌یافته است، اما هنوز بسیاری از مردم در مورد چگونگی عملکرد پست‌بیوتیک‌ها و پروبیوتیک‌ها مطمئن نیستند. پروبیوتیک‌ها باکتری‌های خوب (همزیستی) هستند که به‌صورت کلونی‌ها در دستگاه گوارش هستند و دارای نقش‌های زیادی در سیستم ایمنی هستند. پروبیوتیک‌ها برای تغذیه ضروری هستند، به آنها کمک می‌کنند تا زنده بمانند و از طریق تخمیر مجدد تولید شوند.

خواندن کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب راهنمای رژیم‌های غذایی پست بیوتیکی برای افرادی که به‌سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند. مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب رژیم های غذایی پست بیوتیکی

درحالی‌که دانش لازم در مورد موفقیت‌آمیز بودن پروبیوتیک‌ها بیش از گذشته افزایش‌یافته است، اما ممکن است در مورد چگونگی پروبیوتیک‌ها و تجویز سریع آنها هنوز اطمینان کافی حاصل نشده باشد. پروبیوتیک‌ها باکتری‌های خوب (هم‌زیست) که کلونی آنها در دستگاه گوارش می‌باشد و نقش‌های زیادی در سیستم ایمنی دارند هستند. پری‌بیوتیک‌ها اساساً پروبیوتیک‌ها را تغذیه می‌کنند، به آنها کمک می‌کند تا زنده بمانند و دوباره از طریق فرایندهای تخمیری تولید می‌شوند.

پست‌بیوتیک‌ها به‌واسطه فرایندهای تخمیری باکتری‌های پروبیوتیک‌ها تولید می‌شوند. به‌عنوان‌مثال شامل اسیدهای آلی، باکتریوسین‌ها، مواد کربنی و آنزیم‌ها می‌باشد. یک گزارش در مجله Gаѕtrоеntеrоlоgу در سال ۲۰۱۴ منتشر شد که بیان می‌کرد: پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های غیربیماری‌زای موجود در روده بزرگ هستند که احتمالاً برای سلامتی میزبان بیشترین فایده را دارند. برخی از این اثرات مفید توسط عوامل ترشحی مشتق شده از پروبیوتیک‌ها که اخیراً به‌عنوان مدیا تورهای پست‌بیوتیک‌ها شناسایی شده‌اند می‌باشد. محققین امروزه، معتقدند که استفاده از پست‌بیوتیک‌ها در افراد خاصی که از شرایط التهابی رنج می‌برند ممکن است یک گزینه هوشمندانه برای استفاده از کل باکتری‌ها (در شکل پروبیوتیکی) باشد. در نتیجه توانایی آنها در کاهش التهاب و کمک به حفظ هومئوستازی روده‌ای و دستگاه گوارش می‌شود. پست‌بیوتیک‌ها ممکن است به‌عنوان موج جدیدی از مواد کمکی در پرورش هرچه بهتر سلامتی دستگاه گوارش مورداستفاده قرار گیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان