دانلود و خرید کتاب فلسفه تعلیم و تربیت داود معنوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اثر داود معنوی‌پور

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت

معرفی کتاب فلسفه تعلیم و تربیت

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اثر داود معنوی پور است که به رسالت مدرسه در رویکردهای فلسفی، عرفانی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی می‌پردازد.

درباره کتاب فلسفه تعلیم و تربیت

مدرسه یکی از مکان‌هایی است که عموم مردم وقت زیادی را صرف آن می‌کنند و آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنند. به طور کلی مدرسه در فرهنگ دنیای امروز جایگاه مهمی دارد و بخشی از بار تعلیم و تربیت را به دوش می‌کشد. اما در میان آثار بسیاری از بزرگان، مانند عرفا یا فلاسفه به دیدگاه‌هایی برمی‌خوریم که در نهی و انکار مدرسه نوشته شده‌اند. از میان معروف‌ترین‌ها می‌توان به ایلیچ، روسو در میان جامعه‌شناسان و فیلسوفان و امام محمد غزالی در میان عارفان اشاره کرد. دلیل این امر هم می‌تواند ناتوانی مدرسه در پرورش افکار و عدم عمل به رسالت مدرسه باشد. 

در کتاب فلسفه تعلیم و تربیت، داود معنوی‌پور به رسالت مدرسه در رویکردهای فلسفی، عرفانی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی می‌پردازد. او در تلاش است تا به این پرسش مهم پاسخ دهد که آیا مدرسه می‌تواند از عهده رسالتی که بر دوشش است به خوبی برآید یا صرفا به ابزاری تبدیل شده است که سیاست‌مداران و حامیان قدرت از آن به نفع خود استفاده می‌کنند؟

کتاب فلسفه تعلیم و تربیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و نظریه‌های آموزشی از خواندن این اثر لذت می‌برند. 

نظرات کاربران

امیر فیروزنیا
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

این کتاب بصورت خلاصه در ۴ رویکرد تعلیم وتربیتی که عبارتن از رویکرد فلسفه‌ی, عرفانی, روانشناسی و جامعه شناختی صحبت می کند که بسیار گویا و دقیق است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان