دانلود و خرید کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن برو آنت ال ترجمه اسماعیل سعدی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن

کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن نوشته برو آنت ال و تاد ویتاکر است که با ترجمه اسماعیل سعدی‌پور و مرضیه اشرفی قهی منتشر شده است. این کتاب به معلمان کمک می‌کند در حرفه خود موفق‌تر عمل کنند. 

درباره کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن

معلمان مؤثر دارای ویژگی‌های مشترکی هستند: آنها کارهای سادهٔ فوق‌العاده خوب و بدون عارضه را به صورت روزانه انجام می‌دهند. در این کتاب جدید که توسط نویسندگان و تهیه کنندگان پرفروش آنت بروکس و تاد ویتاکر آماده شده است، شما اسرار تکنیک‌های اثبات شده‌ای را یاد خواهید گرفت که در بهبود تدریس شما و بهبود یادگیری و رفتار دانش‌آموزان کمک خواهد کرد. آنت و تاد که سال‌ها تجربهٔ کار در مدارس سراسر جهان را دارند ۷۵ تکنیک را که به‌راحتی قابل اجرا است، شناسائی کرده‌اند. این راهبردها بدون هیچ برنامهٔ جدیدی باعث بهبود تدریس، مدیریت کلاس، انگیزهٔ دانش‌آموزان، پیشرفت دانش‌آموزان، ارتباط با والدین و غیره می‌شوند. هر تکنیک یا راه، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد که می‌تواند بلافاصله با موفقیت قابل‌توجهی استفاده شود.

کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن یک راهنما برای تمام معلمان است تا با خیالی آسوده تدریس کنند.

خواندن کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۷۵ راه برای معلم بهتر شدن

معلم دلخواه خود را انتخاب کنید که بتوانید با او شرط ببندید. اما با هرمعلمی شرط‌بندی نکنید.‌ ظاهراً، تمایل ندارید با مثبت‌ترین معلم مدرسه شرط ببندید چون شرط را می‌بازید و مجبورید شام بدهید.‌ اگر با منفی‌ترین معلم شرط‌بندی کنید خیلی راحت برنده می‌شوید. درست است؟ آره. برای هر دو آرزوی موفقیت می‌کنم. معمولاً افراد منفی نمی‌توانند دو روز بیشتر دوام بیاورند و روز سوم منفی می‌شوند. اما در طی همان دو روز هم تبدیل به آدم مثبت و خوبی می‌شوند. این شرط‌بندی برای تقویت ارتباط بین معلم و دانش‌آموز خیلی خوب است و مزیتش برای شما این است که دو روز را بدون افکار و گفته‌های منفی سپری می‌کنید و بعد از آن اگر برنده شوید یک شام مجانی هم می‌خورید! شاید بخواهید کمی این شرط‌بندی را با مسابقه دادن با مثبت‌ترین و منفی‌ترین معلم به چالش بکشید. انتخاب با شماست! نکتهٔ مهم این است که در این شرط‌بندی شرکت کنید زیرا تردیدی نیست که معلمان مثبت از معلمان منفی، بهتر هستند و هر دو در هر مدرسه‌ای دیده می‌شوند.

توجه کنید که این بازی کوچک وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، مطالعه یا یادگیری اضافی لازم ندارد و نیاز به اقدام خاصی هم نیست. منفی بودن یا مثبت بودن وقت زیادی نمی‌گیرد. اما منفی بودن، تأثیرات بدی بر همه می‌گذارد. منفی بودن می‌تواند ما را به عقب براند و روحیات و عملکرد ما را تخریب کند. 

خودتان را از وسوسهٔ آن در امان نگه دارید. دانش‌آموزان به الگوهای مثبت علاقه‌مند هستند و لیاقت آنها را دارند. هر وقت تبدیل به معلم بهتری شوید و کمی مثبت‌تر رفتار کنید خیلی تأثیرگذار خواهید بود! طبق گفتهٔ وینتسون چرچیل:" نترسید! اگر واژه‌های منفی و سیاه را قورت بدهید، معده درد نمی‌گیرید."

چه چیزی قرار است جلوی شما را بگیرد و نگذارد با معلمان دیگر شرط‌بندی کنید؟ اگر امشب شرط‌بندی کنید شام مجانی گیرتان می‌آید! با تمرین مثبت‌اندیشی می‌توانید فرهنگ مدرسه را بهبود دهید و تبدیل به معلم نمونهٔ روزگار خود شوید.

آن‌چه معلمان باید بدانند
استیلا اربس
هنر معلمی (۱۲۰ راهکار‌ مهم در تدریس و کلاس‌داری)
منصور متین
تدریس‌پژوهی یا درس‌پژوهی؛ روش بهسازی فرهنگ آموزش و تدریس
ابوالفضل بختیاری
طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی
محمود تلخابی
رهبری اثربخش؛ چرا مدارس بدون آن نمی‌توانند بهبود یابند
حیدر تورانی
کاربرد نظریه‎ی یادگیری ساخت‌وسازگرایی در پیش‌دبستانی
محرم آقازاده
فهم پرلز (PIRLS) مطالعه‌ی بین‌المللی توسعه‌ی سواد خواندن
مرتضی مجدفر
راهنمای مسئولان پایه
ناتان مریلین
راهنمای عملی نگارش طرح درس
محرم آقازاده
روش‌های نوین ارزشیابی در دوره‎ی ابتدایی
محرم آقازاده
فن معلمی
ابوالفضل بختیاری
درس ‌پژوهی مشارکتی
ویکی کالت
مشاوره و برنامه‌ریزی آموزشی
سیداحمد میربلند
مانند فنلاند تدریس کنید
تیموتی واکر
کاربرد هوش‌های چندگانه در کلاس درس
محرم آقازاده
راهنمای عملی نگارش و اجرای برنامه‌ی مدرسه
حیدر تورانی
بازی های آموزشی برای پرورش صفات اخلاقی (۸ تا ۱۴ سال)
مهدیه کشانی
معلم ژاپنی به مثابه رهبر
یوشی تاکا ایشی کاوا

نظرات کاربران

SaNaZ
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

کتاب متنی ساده دارد و نکاتی طلایی جهت اداره کلاس و ایجاد تغییراتی مثبت در آن پیشنهاد میکند، اما ترجمه چندان حرفه ای نیست و از جذابیت کتاب کاسته است!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
مصاحبه‌ها توسط فیلم‌بردار یا توسط شما یا یک دانش‌آموز ضبط می‌شود. سپس، یک دانش‌آموز (یا شما، اگر نمی‌خواهید از کنترل خارج شود!) همهٔ فیلم‌ها را می‌گیرد و آنها را در یک سی‌دی ترکیب می‌کند. در کلاس، فیلم را با هم تماشا می‌کنید و در مورد بسیاری از چهره‌های تاریخی می‌آموزید. همهٔ دانش‌آموزان برای فیلم خود نمره دریافت می‌کنند. سرانجام، نسخه‌ای برای نگهداری و به اشتراک‌گذاری با اعضای خانواده به خانهٔ آنها ارسال می‌شود. غرور دانش‌آموزی در چنین پروژه‌ای قابل لمس است. آنها تقریباً تمام کارها را انجام می‌دهند. شما به سادگی راهنما هستید.
الهه
در یک روز مشخص، هر یک "لباس مشخصی بپوشند." نه، آنها نیازی به لباس‌های فانتزی ندارند. یکی به روش یک روزنامه‌نگار لباس بپوشد و دیگری لباس شخصی را به عنوان نمایندهٔ چهره معروف بپوشد (به سادگی یک کلاه ساختمانی، سبیل و ...). هر مصاحبه‌کننده همان سؤالاتی را که از قبل توسط شما تعیین شده است، می‌پرسد. مثال: نام شما چیست؟ کجا و کی متولد شدید؟ دوران کودکی
الهه
دانش‌آموزان به صورت گروهی کار می‌کنند و در مورد یک شخصیت خاص تاریخی تحقیق می‌کنند. به هر گروه شخص متفاوتی اختصاص می‌یابد. این پروژه می‌تواند به ریاضی‌دانان مشهور، دانشمندان، نویسندگان، مخترعان و غیره اختصاص یابد. بهتر است که هر یک از گروه‌های دانش‌آموزی را با برخی از دستورالعمل‌های خاص پروژه آشنا کنید و
الهه
وقتی تمرکز خود را از کاری که معلم انجام می‌دهد به کاری که دانش‌آموزان انجام می‌دهند، تغییر دهید، نحوهٔ برنامه‌ریزی و در نتیجه نحوهٔ تدریس بهبود خواهد یافت!
الهه
از روان‌شناسی معکوس خوب قدیمی استفاده کنید. شما منتظر فرصتی هستید که بهنام صحبت نکند و بلافاصله به سراغ او می‌روید (دور از گوش‌های هم‌کلاسی‌هایش) و می‌گویید، بهنام، متوجه شده‌اید که کمتر صحبت می‌کنید؟ این نشانگر محدودیت و بلوغ بسیار زیادی از طرف شما است. می‌خواستم بدانید که من نیز آن را متوجه شده‌ام و به شما افتخار می‌کنم. آیا چیزی را که یادداشت می‌کنم به مادرتان می‌دهید؟
الهه
این مورد ممکن است یکی از ساده‌ترین نکات کتاب باشد. این امر شامل دادن جمله‌ای به دانش‌آموزان است و به آنها اجازه می‌دهد جای خالی را پر کنند. این عبارت: "من فکر می‌کنم در مورد.............. نیازمند کمک هستم. " نحوه و چرایی انجام کار همانطور که در راه شماره ۵۴ اشاره کردیم، اغلب اوقات، دانش‌آموزان تمایلی به مراجعه و درخواست کمک از شما ندارند، حتی ا
کاربر ۳۷۶۷۱۲۷
به جای اینکه از خود بپرسید، "امروز چه چیزی تدریس کنم؟" بپرسید "دانش‌آموزان من امروز چه چیزی یاد می‌گیرند؟"
SaNaZ

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان