دانلود و خرید کتاب سه نمایشنامه‌ی کودک فرشید قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه نمایشنامه‌ی کودک اثر فرشید قلی‌پور

کتاب سه نمایشنامه‌ی کودک

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سه نمایشنامه‌ی کودک

کتاب سه نمایشنامه ی کودک نوشته فرشید قلی‌پور است. مهم­ترین عاملِ رشدِ خلاقیتِ آنها همان قصه است. این کتاب سعی دارد به کودکان خلاقیت و تفکر خلاقانه را یاد بدهد. خیال‌­پردازی مهم­‌ترین وظیفه­ کودک در کودکی‌­اش است که می‌­تواند او را فردی خلاق بار بیاورد. دریچه­ ورود به آن نیز فقط قصه است و بازی. هم ذهنش پرورده می­‌شود، هم شخصیتش مسوولیت‌­پذیر.

درباره کتاب سه نمایشنامه ی کودک

نمایشنامه نخست بر مفهوم امید تاکید دارد و می‌کوشد تا به کودک بیاموزد که همواره امیدوار باشد و با اتکا به تلاش خود، موفقیت را رقم بزند. او می‌آموزد که حتا در تاریک‌ترین وقتها، کورسوی امید می‌تواند منجر به یافتن مسیر درست موفقیت گردد.

در داستان دوم مفهوم همدلی و واگرایی اجتماعی بر مبنای تاثیرپذیری از خرد جمعی مورد بحث قرار می‌گیرد. این نمایشنامه می‌کوشد کودکان را تشویق کند به اندیشیدن برای یافتن بهترین راه‌حل جهت مرتفع ساختن هر مشکلی. بدیهی است که همواره، همفکری و هم‌اندیشی باعث اتخاذ تصمیم مناسب‌تری خواهد شد.

نمایشنامه سوم به مقوله تنهایی کودکان می‌پردازد. تنهاییِ ناخواسته‌ای که پدیده زندگی امروزین است. جایی که پدر و مادر، هر دو ناگزیر از کار کردن هستند و اوقات بسیاری فرزندان‌شان را تنها می‌گذارند. گاهی البته، بسیاری از والدین فرزندان خود را نزد مادربزرگ یا دیگر بستگان می‌گذارند؛ یا گزینه‌های دیگری همچون در اختیار گرفتن پرستار برای کودک‌شان را انتخاب می‌کنند. در این اثر تلاش شده تا علاوه بر آگاه‌سازی پدرها و مادرها از مخاطرات تنها ماندن فرزندانشان برای ساعات طولانی، مزیت‌های سرگرمی‌های سالم و سازنده و بهره‌گیری از تکنولوژی برای تقویت یادگیری کودکان موردتوجه قرار گیرد.

خواندن کتاب سه نمایشنامه‌ی کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به نمایش پیشنهاد می‌کنیم و مربیان مدارس و پیش‌دبستانی‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۴۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان