دانلود و خرید کتاب پس از جهان لرزه؛ جلد اول اسکارلت تامس ترجمه فرنوش فدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس از جهان لرزه؛ جلد اول اثر اسکارلت تامس

کتاب پس از جهان لرزه؛ جلد اول

معرفی کتاب پس از جهان لرزه؛ جلد اول

کتاب دره اژدها جلد اول از مجموعه پس از جهان‌لرزه است. اسکارلت تامس در این داستان از جهان لرزه ای نوشته است که تمام تکنولوژی دنیا را نابود کرده است و مادر افی را از او گرفته است.

این داستان را با ترجمه فرنوش فدایی در اختیار دارید.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب پس از جهان‌لرزه؛ جلد اول

پنج سال قبل جهان لرزه بزرگی اتفاق افتاد که تمام دنیا را لرزاند. بعد از این جهان لرزه طولانی دنیا از تکنولوژی پاک شد. اینترنت کار نمی‌کرد و موبایل به درد نمی‌خورد. افی در این جهان لرزه مادرش، اورلیا را گم کرده بود و این خیلی عجیب بود چون هیچکس در این جهان لرزه از بین نرفته بود. حالا افی با پدر و نامادری وحشتناکش زندگی می‌کنند و قرار است به مدرسه مخصوص کودکان مشکل‌دار، بااستعداد و با انرژی جادویی برود. او در مدرسه با چهار دانش‌آموز با قدرت‌های جادویی دیگر آشنا می‌شود. آن‌ها کتابی به نام اژدهای سبز می‌خواند و وارد سرزمین جادو می‌شوند تا با دیبری‌ها مبارزه کنند. اما اتحادیه جادوگران به افی می‌گویند که باید به دنیای واقعی برگردد و کتاب را نابود کند...

کتاب پس از جهان‌لرزه؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانان و افرادی را که از خواندن داستان‌های فانتزی لذت می‌برند، به خواندن کتاب پس از جهان لرزه دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب پس از جهان‌لره؛ جلد اول

یوفیمیا ترولاو، که نام کاملش یوفیمیا سیکستن بوکند ترولاو بود ولی همه او را افی صدا می‌زدند، نمی‌توانست مادرش را خیلی خوب به یاد بیاورد. اورلیا ترولاو پنج سال پیش، وقتی افی فقط شش سالش بود، در شبی که هم به خاطر جهان‌لرزه به یادشان مانده بود، ناپدید شده بود.

در کشوری که افی زندگی می‌کرد وقتی جهان‌لرزه در ساعت سه بامداد اتفاق افتاد، اکثر مردم خواب بودند. ولی در کشورهای دورتر، مدارس را تعطیل کردند و پروازها لغو شدند. لرزش به مدت هفت و نیم دقیقه ادامه داشت که با توجه به مدت زمین‌لرزه‌های معمولی که فقط چند ثانیه طول می‌کشند، زمان زیادی است. ماهی‌ها از دریاها به پرواز درآمدند، درختان به همان آسانی که گیاهان از گلدان‌های کوچکشان درمی‌آیند، از زمین کنده شده بودند و چند جا هم باران قورباغه آمده بود. به دلایلی نامعلوم هیچ‌کس در دنیا کشته نشده بود.

به غیر از مادر افی.

احتمالاً.

یعنی واقعاً کشته شده بود؟ یا فقط به دلیلی فرار کرده بود؟ هیچ‌کس نمی‌دانست. پس از جهان‌لرزه بیشترِ تلفن‌ها کار نمی‌کردند و اینترنت هم از کار افتاده بود. همه چیز به مدت چند هفته هرج‌ومرج کامل بود. با این وضعیت اگر اورلیا ترولاو می‌خواست پیامی برای همسر یا دخترش بفرستد هم موفق نمی‌شد، یا شاید هم سعی خودش را کرده بود ولی پیغامش گم شده بود. از نظر تکنولوژی، انگار که دنیا به گذشته مثلاً سال ۱۹۹۲ برگشته بود؛ دنیای آنلاین به‌طور کامل از بین رفته بود. خیلی زود سیستم‌های تابلوی اعلانات چشمک‌زن (که از طریق خطوط تلفن قدیمی قابل دسترسی بودند) جایگزینش شدند و مردم در تلاش بودند سر در بیاورند چه‌کار باید کنند. فکر می‌کردند بالاخره همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد.

هیچ‌چیز به حالت عادی برنگشت.

نظرات کاربران

💜
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

این کتاب بی نظیره ، توصیه می کنم حتماً بقیه ی جلد هاشم بخونید😘😉😊 ممنونم از طاقچه برای این کتاب زیبا و قشنگ😍🤩😊😉🤗😁😄

Sara
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

این کتاب بی نظیر است و آدم را بوجود می آورد توصیه می کنم که جلد دومش را هم بخوانید

گربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

از ماجرا هایی که برای افی اتفاق افتاد و قلم نویسنده خیلی عجیب بود شایدم قلم نویسنده نبود و ترجمه‌ش بد بود و در کل من جذبش نشدم شاید اگه چند سال پیش بود جذبش می شدم اما فک کنم

- بیشتر
دختر کتاب خوان 📖 🌸
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

محشره‌ ، بی نظیره ، فوق‌العاده ست انقدر کتابش خوبه که هرچی بگم بازم کم‌‌ گفتم😍 تا حالا کتابی به این باحالی نخونده بودم 🤩 بهتون پیشنهاد میکنم اگر عاشق کتاب های هیجان انگیز و فانتزی هستید این کتاب رو از دست

- بیشتر
رضا
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

واقعا کتاب معرکه ای بود ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی 🌷🏅🌷🌷🏅🌷🌼

💫🌈Yasaman🌈💫
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

عالی بی نظیر بود هر چی از خوبی هاش بگم کم گفتم 😍😍😍😎😎😎😊😊😊😊

mahdi
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

پرتغال،.. تو و کتابات بی نظیرن ❤❤❤

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

اگهافی ترولاو مانند پدربزرگش گریفین به جادو اعتقاد دارد (اگرچه او از انجام هر جادوی خودداری می کند، چه رسد به اینکه به افی نحوه استفاده از آن را آموزش دهد). پس از یک حادثه مرموز که گریفین را در

- بیشتر
hosna
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

حسابی غافلگیر شدم با این کتاب 🌼 اولش یکمی داستان رون نبود ولی هرچی جلوتر میرفت زیبا تر و زیبا تر میشد .حتی یه جاهایی اش رو اینقدر تند تند میخونی که زودتر برسی به قسمت جالبش . خلاصه داستان اینه که

- بیشتر
مینا
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

کتاب بنظر برای نوجوانان مناسب میاد ولی بسیار بسیار لذت بردم بعد از مدتها کتاب فانتزی خیلی عالی خوندم و کلی چیز یاد گرفتم. خیلی عالی بود. پیشنهاد میکنم بخونید چه نوجوانان چه بزرگسالان.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
«بچه جون، همهٔ کتاب‌ها جادویی هستن. فقط به این فکر کن که کتاب‌ها مردم رو وادار به انجام چه کارهایی که نمی‌کنن. مردم براساس چیزهایی که داخل کتاب‌ها خوندن به جنگ می‌رن. اون‌ها به "حقایق" باور دارن فقط به‌خاطر این‌که نوشته شدن. تصمیم می‌گیرن چه نظام سیاسی‌ای داشته باشن، به جای مکانی به مکان دیگه‌ای سفر کنن، از شغلشون دست بکشن تا به ماجراجویی‌های بزرگ برن، عشق یا نفرت بورزن. همهٔ کتاب‌ها قدرت شگرفی دارن. قدرت یعنی جادو.
🌱 آونـב
«ارزش دوست‌هام بیشتر از همهٔ پول‌های دنیاست.
A.zainab
«بچه جون، همهٔ کتاب‌ها جادویی هستن. فقط به این فکر کن که کتاب‌ها مردم رو وادار به انجام چه کارهایی که نمی‌کنن. مردم براساس چیزهایی که داخل کتاب‌ها خوندن به جنگ می‌رن. اون‌ها به "حقایق" باور دارن فقط به‌خاطر این‌که نوشته شدن. تصمیم می‌گیرن چه نظام سیاسی‌ای داشته باشن، به جای مکانی به مکان دیگه‌ای سفر کنن، از شغلشون دست بکشن تا به ماجراجویی‌های بزرگ برن، عشق یا نفرت بورزن. همهٔ کتاب‌ها قدرت شگرفی دارن. قدرت یعنی جادو.»
=o
«ما خودمان عبارتی در معادله هستیم، یک نت از آکورد، و تقریباً به خواست خودمان است که بنای ناسازگاری یا هماهنگی می‌گذاریم.»
کاربر samin
دنیا پر از آدم‌های دیوونه و مجنون و ترک‌تحصیل‌کرده‌ست.
=o
«تعداد دفعاتی که پدربزرگ یا مادربزرگ بعضی از بچه‌ها می‌میرن حیرت‌آوره. توی مدرسهٔ قبلیِ من یه بچهٔ بدبخت بود که هفده بار پدربزرگ و مادربزرگش رو از دست داد. یکی دیگه‌شون هر بار که موقع نگاه کردن تکالیف می‌شد یکی‌شون می‌مُرد. فکر کنید، بچه‌ها. هفده بار.»
A.zainab
«قدرت‌هایت را با هم یکی کن، با روحیهٔ ذهنت...»
کاربر samin

حجم

۲۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲۹۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۵۰%
تومان