دانلود و خرید کتاب چالش رهبری جیمز کوزس ترجمه کورش اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چالش رهبری اثر جیمز کوزس

کتاب چالش رهبری

معرفی کتاب چالش رهبری

کتاب صوتی «چالش رهبری» اثری کاربردی از «جیمز کوزس» و «باری پزنر» است که نشر پندار تابان آن را با ترجمهٔ کورش اکبری و گویندگی افشین اعتماد منتشر کرده است. این کتاب به ویژگی‌های مشترک و کلیدی رهبران موفق کسب و کار، در جهان می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی چالش رهبری

«چالش رهبری» توانایی و روحیه شما را در امر رهبری ارتقا می‌دهد.

این کتاب بر اساس تحقیقات علمی ۲۵‌ساله‌ٔ مؤلفان کتاب، نوشته شده و تمرین‌هایی در آن تنظیم شده که طبق آن‌ها هر شخص، بهترین عملکرد مدیریتی را در موقعیت خود خواهد داشت.

هدف از کتاب «چالش رهبری» یاری‌دادن به مدیران مختلف است. مدیرانی در شرکت‌های دولتی، غیردولتی و حتی والدین یک خانواده که نیاز به ایفای نقش رهبری دارند.

ویژگی‌های مشترک رهبران موفق جهان با چندین دهه تحقیق و مصاحبه با آن‌ها، که توانستند ناممکن‌ها را با مدریت درست، به ممکن تبدیل کنند، به دست آمده‌است. طبق تحقیقات «جیمز کوزس» و «باری پزنر» این ویژگی‌ها در چند دههٔ اخیر تغییری نکرده و الگوهای مشترکی وجود دارند که برای هر فرد، قابل فراگیری هستند. هر رهبری در هر موقعیتی و در هر جای دنیا، برای رهبر موفق بودن، باید این ویژگی‌های ثابت را در خود تقویت کند.

کتاب صوتی چالش رهبری

شنیدن کتاب صوتی «چالش رهبری» برای رهبران متخصص تا مردم عادی مفید است.

بخشی از کتاب صوتی چالش رهبری

«در آن ملاقات‌ها، دیک هر کس را به چالش کشید تا انگیزهٔ تبدیل دیدگاه به یک واقعیت را در او ایجاد کند. به آن‌ها می‌گفت: «شما دیگر حقی برای ساکت ماندن و رنج بردن از اوضاع ندارید. اگر حرفی برای گفتن دارید دهان خود را باز کنید. از شما می‌خواهم که با مدیرانتان صحبت کنید با رابطین من و یا با خود من صحبت کنید و یا به سراغ بخشی که در اینترانت شرکت تحت عنوان ”از دیک بپرسید“ تأسیس کرده‌ایم بروید و پرسش‌ها یا مطالب خود را مطرح کنید. خودتان را جای من بگذارید و به من ایده‌ها و پیشنهاداتی را که قادر به تصمیم‌گیری درباره‌شان هستم بدهید.» دیک این موضوع را برای همه روشن کرد که ازآن‌پس ایجاد تغییر در مرکز تلفن وظیفهٔ تک‌تک افراد بود. او می‌گفت: «بایستی جزئی از این فرایند باشید. اگر می‌خواهید در کارها شریک باشید مسئولیتی در آن برای شما در نظر گرفته می‌شود.» حرکت دیک مشخص کرد که قرار است اوضاع تغییر کند و این که همکاران قدرت عمل داشتند. دیک می‌گفت: «كه هر كسی بایستی فرصت پیشرفت و یادگیری و احساس پیروزی را داشته باشد و وقتی که این اتفاق رخ دهد افراد در جای خود قرار می‌گیرند. از سر راه آن‌ها کنار بروید و جنب‌وجوش آنان را ببينيد.» برای حفظ این حرکت، دیک شروع به برگزاری میزگردهای ماهانه نمود. برای انجام این کار او بایستی روش‌های معمول را به چالش می‌کشید. اینکه پرسنل مرکز تلفن را از پشت تلفن‌ها به دور میز جمع کند ولو ماهی فقط یک‌بار کار بسیار سختی بود. بنابراین آن‌ها در هر ماه دو میزگرد نیم ساعته برگزار می‌کردند که در هر یک از آن‌ها نیمی ً از پرسنل شرکت می‌کردند. در هر یک از این میزگردها، دیک مرتباً اهداف، تعهدات و دیدگاه را تکرار می‌کرد کاری که برایش عادت بود. او یک گزارش ارائه می‌داد که گفته‌ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی کارکنان و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت را در بر می‌گرفت. سپس گفتگویی در خصوص ابتکارات جدید صورت می‌پذیرفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۵۰۰
تومان