دانلود و خرید کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ چه کسی پنیر مرا دزدید اسپنسر جانسون ترجمه کاظم زرین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ چه کسی پنیر مرا دزدید اثر اسپنسر جانسون

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ چه کسی پنیر مرا دزدید

معرفی کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ چه کسی پنیر مرا دزدید

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ نوشته اسپنسر جانسون و ترجمه کاظم زرین روشی شگفت‌انگیز برای متحول ساختن کار و زندگی است. این اثر بینشی به شما هدیه می‌کند که در پیشرفت شما در زندگی موثر است. 

درباره کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

اسپنسر جانسون در کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ روشی شگفت‌انگیز برای متحول ساختن کار و زندگی ارائه کرده است. در ابتدای این داستان، گروهی از همکلاسی‌های قدیمی را می‌بینیم که بعد از سال‌ها گرد هم آمدند و با هم درباره زندگی و کارهایشان صحبت می‌کنند. آن‌ها گرم صحبتند که یکی از بچه‌ها از داستانی می‌گوید که معتقد است مسیر زندگی‌اش را تغییر داده است و این داستان را برای دیگران هم تعریف می‌کند:

داستان درباره دو موش و دو انسان است که در یک هزارتو قرار گرفته‌اند و باید به دنبال پنیری بگردند. این شخصیت‌ها هرکدام ابعاد پیچیده و ساده ما را گذشته از سن، جنسیت و نژاد و...نشان می‌دهند. اسپنسر جانسون با این تمثیل مفهومی را بیان می‌کند: ما از هر بعد وجودی خود که استفاده کنیم باز هم اشتراکاتی با دیگران داریم و نیاز داریم تا راه خود را از همه پیچ‌و خم‌های زندگی پیداکنیم و زمان‌های حساس تغیییر را در زندگی‌مان بشناسیم.

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری و کسانی که به سیر پیشرفت در زندگی‌شان اهمیت می‌دهند را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. 

درباره اسپنسر جانسون 

دکتر اسپنسر جانسون (۱۹۳۸ - ۲۰۱۷) فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۸۹۳۱۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

عالی و با تاثیر فراوان

ترانه
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

کاشکی رایگان بود

کاربر ۲۸۶۹۶۲۶
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

کتاب خیلی خوبیه کم حجم اما پر محتوا

kakan liun
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

خیلی خوبه و بسیار تاثیر گذار بود پیشنهاد میکنم حتمی بخونید

زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

کتاب از لحاظ محتوا خیلی خوب است و انسان را به تفکر وا میدارد، ولی متاسفانه متن کتاب پی دی اف است و امکان علامت گذاری و نشانه و ... وجود ندارد و وقتی کتاب را دانلود کردم، حسابی خورد

- بیشتر
کاربر ۲۲۴۲۷۷۵
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

کتاب خیلی خوبی بود کوتاه و مختصر و مفید و آدامو وادار میکرد خودشو جای شخصیتها بزاره تا ببینه کجای کار ایراد داره پیشنهاد میکنم حتما بخونید کلا ده دقیقه وقتتونو نمیگیره این اثر زیبا

vos_artemis01
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

عالیه حتما مطالعه کنید!😍

کاربر 3855367
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

کوتاه و مفید

کاربر ۳۱۰۷۴۷۷
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

جالب نیست تا صفحه 15بنظر میاد خیلی کتاب جامع پری ولی بعد ک بیشتر می‌خونی میبینی ک فقط الکی داره موضوع کش میده کلمه سر هم می‌کنه تعداد صفحات کتاب بیشتر بشه شایدم بد ترجمه شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان