دانلود و خرید کتاب انگیزه برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگیزه اثر برایان تریسی

کتاب انگیزه

معرفی کتاب انگیزه

کتاب انگیزه نوشته برایان تریسی با ترجمه مهدی قراچه داغی  منتشر شده است به یکی از مهم‌ترین عوامل بالابردن بهره‌وری در محیط‌های کار می‌پردازد. آموزش انگیزه دادن به دیگران هدف اصلی این کتاب است.

درباره کتاب انگیزه

در یک محیط کاری دادن انگیزه به کارمندان هم از نظر روانی محیط را شاد و پر از خلاقیت می‌کند و هم نتیجه کار را کیفی و کمی بهبود می‌بخشد. اگر یک مدیر بتواند به شکل صحیح و بدون اغراق به کارمندانش انگیزه بدهد در حقیقت آینده‌ی شرکتش را تضمین کرده است و کمک کرده افراد با بهبود خودشان هم پیشرفت کنند و هم کسب و کار رشد کند. برایان تریسی در کتاب انگیزه بهترین روش‌های انگیزه دادن را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کارشان انگیزه داشته باشند و به دیگران انگیزه بدهند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب  انگیزه

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

بخشی از کتاب انگیزه

عامل اصلی و كليدی در ايجاد انگيزه و رسيدن به عملكرد در سطح بالا تنها يك چيز است: ارتباط ميان مدير و مديريت شونده. آنچه در لحظه تماس يا ارتباط ميان مدير و كارمند اتفاق می‌افتد، عامل اصلی عملكرد، بهره‌وری، اثربخشی، توليد، بازدهی و سوددهی يك سازمان است. جايی كه در آن دو شخص با هم در تماس واقع می‌شوند، چه به‌طور مثبت و چه منفی، جايی است كه عملكرد گذشته و حال و آينده فرد و سازمان رقم می‌خورد.

وقتی اين تماس ميان رئيس و كاركنان مثبت و حمايت‌كننده است، عملكرد بهره‌وری و بازدهی شخص به بالاترين سطح خود می‌رسد. اگر نقطه تماس ميان مدير و آنهايی كه مديريت می‌شوندبه هر دليل منفی باشد، عملكرد و بازدهی كاهش پيدا می‌كند. رابطه منفی كارمند با رئيس ترس از شكست خوردن، تصديق نشدن و ردشدن را افزايش می‌دهد.

نقطه‌نظرهای مطرح شده در اين كتاب برای آنند كه كيفيت اين ارتباط را ميان رئيس و مرئوس بهتر كنند. هر اقدامی كه برای بهتر كردن اين ارتباط بكنيد، كيفيت كار شما را در زندگی افزايش می‌دهد. در اين ميان مهم نيست كه در حال حاضر در كجای نرده‌بام مديريت هستيد.

و بالاخره به نكته‌ای می‌رسيم كه قبل از شروع بحثمان بايد آن را توضيح دهيم: همان‌طور كه آينشتاين گفت: «تا چيزی حركت نكند اتفاقی نمی‌افتد.» بر اين اساس تا كسی حركت نكند اتفاقی نمی‌افتد. اين نكاتی كه مطرح می‌كنيم به جايی نمی‌رسند مگر اينكه شما اقدامی صورت دهيد. و چه بهتر كه در حداقل زمان ممكن اين اقدام را صورت دهيد. 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
عامل روانی به نقطه‌ای ساده می‌رسد: خودانگاره. كشف خودانگاره شايد يكی از بزرگترين راهگشاهها در رشد توانمندی بالقوه انسان در قرن بيستم و بيست ويكم بوده است.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
خودانگاره از سه جزء تشكيل می‌شود: خود آرمانی، تصوير ذهنی و عزت‌نفس. حالا اجازه بدهيد درباره هر يك از اين سه ركن بحث كنيم. خودآرمانی تصويری خلاصه از همه چيزهايی است كه شخص در زندگی خود آن را آرزو می‌كند. اين از هدفها، رؤياها، اميدها و ايده‌آلهايی تشكيل می‌شود كه شخص درباره خود دارد. و همان چيزی است كه در آينده تحقق پيدا می‌كند. در دنيای كار خودآرمانی شخص تحت‌تأثير ارزشهای شركت قرار می‌گيرد.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
عامل روانی به نقطه‌ای ساده می‌رسد: خودانگاره. كشف خودانگاره شايد يكی از بزرگترين راهگشاهها در رشد توانمندی بالقوه انسان در قرن بيستم و بيست ويكم بوده است. خودانگاره ساختار باوری يا نظام ارزشی شخص است. اين از اوايل دوران كودكی شكل می‌گيرد و تركيبی از همه احساسات، عواطف، تجربه‌ها، تصميمات، تحصيلات و حوادث زندگی شخص تا به امروز است. خودانگاره مشخص می‌كند كه شخص درباره خود چگونه می‌انديشد، چه احساسی نسبت به خود دارد و چگونه خود را در برخورد با بقيه دنيا ارزيابی می‌كند. خودانگاره مانند يك مركز فرماندهی است كه با شخصيت و بهره‌وری در رابطه است.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸

حجم

۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان