دانلود و خرید کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی محمود تلخابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی اثر محمود تلخابی

کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی

معرفی کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی

کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی نوشته محمود تلخابی است. با توجه به توسـعه‌ی آموزش و پرورش تطبیقی در جهان به عنوان یک روش مهم و عدم جایگـاه مناسـب آن در کشـور ما موسسه مدارس یادگیرنده مرآت در راستای چشم‌انداز این مرکـز کـه پشـتیبانی از مـدارس کشـور است، علاوه بر ارائه خدمات و محصولات آموزشی به‌منظـور دانـش‌افزایـی نیـروی انسـانی مـدارس و افزایش مهارت ادراکی تصمیم‌گیران و مدیران مدارس اقدام به انتشار مجموعه کتاب‌های دانش‌افزایی کرده است. این کتاب‌ها راهی برای ورود تجربیات موفق کشورهای دیگر از سطح دانشگاه به آموزش و پرورش و به‌ویژه بـه مدرسـه و کلاس درس است.

 درباره کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی

کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی یکی از کتاب‌هایی است که با هدف بهبود وضعیت آموزش و رشد ذهنی دانش‌آموزان نوشته شده است.

در این کتاب بر اساس آموزه‌های علوم یادگیری، روش‌هایی برای طراحی فعالیت‌های یادگیری معرفی و نمونه‌هایی از فعالیت‌های طراحی شده برمبنای الگوی آموزش تلفیقی برای دوره دبستان ارائه می‌شود. در این رویکرد، طراحی آموزشی، کنشی برای خلق محیط یادگیری تلقی می‌شود که در آن یادگیری عمیق اتفاق می‌افتد. مؤلفه‌ی کانونی در فرایند طراحی آموزشی، نظام باورهای معلمان به ویژه ذهنیت آنها درباره یادگیری است که نقطه اتکاء برای تصمیم‌گیری درباره موقعیت‌ها و فعالیت‌های یادگیری محسوب می‌شود. بنابراین، برای تغییر رویکرد طراحی آموزشی، تغییر مفهوم «یادگیری» بر اساس نظریه‌های علمی ضرورت دارد. علوم جدید یادگیری، یادگیری اصیل (عمیق) را حاصل سه فرایند پایه‌ی شناختی، هیجانی و اجتماعی می‌داند که نظام کنش‌های تعاملی معلمان و دانش‌آموزان را شکل می‌دهد.

بر اساس شواهد علوم یادگیری، معیارهایی برای بهسازی محیط یادگیری ارائه می‌شود که می‌توان از آنها در فرایند طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش بهره گرفت. از مهمترین این موارد می‌توان به مرتبط بودن تجربه‌های یادگیری با زندگی واقعی و خلق تجارب یادگیری تلفیقی اشاره کرد.

خواندن کتاب طراحی آموزشی، رویکرد شناختی به آموزش تلفیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران، معلمان و فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

پروا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

کتاب کاربردی و مفید برای مشاوره تحصیلی

اکبر توکلی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان