دانلود و خرید کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار جلال ستّاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار اثر جلال ستّاری

کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار

معرفی کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار

کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار اثر جلال ستاری، کتابی خواندنی است که درباره نقطه آغاز داستان‌های جادویی هزار و یک شب نوشته شده است. 

درباره کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار

کتاب هزار و یک شب، مجموعه‌ای از داستان‌های جادویی، منسجم و خواندنی است که تک تک آن‌ها پیام‌آور عدالت، انسان‌دوستی و مهر هستند. داستان‌های هزار و یک شب از زبان شهرزاد قصه‌گو به دنیای بیرون پا می‌گذارند و شهریاری را که سخت کینه‌توزی می‌کرد به آرامش می‌رسانند. اما در شب اول، میان شهرزاد و شهریارچه گذشت؟ گفتگوی میان آن دو چگونه صورت گرفت که برای شهرزاد هزار و یک شب وقت خرید و زندگی‌اش را به او بخشید؟ در این کتاب پاسخ این پرسش‌ها را می‌یابید.  

کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران ادبیات باستانی، علاقه‌مندان به کتاب هزار و یک شب و افرادی که به پژوهش‌های ادبی علاقه دارند را به خواندن کتاب گفتگوی شهرزاد و شهریار دعوت می‌کنیم. 

درباره جلال ستاری

جلال ستاری در سال ۱۳۱۰ در رشت متولد شد. او محقق، اسطوره‌شناس و اندیشمند ایرانی است. ستاری برای تحصیل به سوئیس رفت و تا مقطع دکترا تحصیل کرد. یکی از استادانش، ژان پیاژه، روانشناس مشهور بود. توجه ستاری به چیزی فراتر از روانشناسی فردی جلب شد و تمرکزش را بر روانشناسی جمعی و شناخت تأثیر مثبت یا منفی کهن الگوها و اسطوره‌ها و افسانه‌ها در ناخودآگاه جمعی معطوف کرد. جلال ستاری کتاب‌ها و آثار بسیاری در زمینه افسانه‌شناسی، ادبیات نمایشی و نقد فرهنگی تالیف کرده است که بسیاری از آن‌ها به کتاب‌های مرجع در همین زمینه بدل شده‌اند. به پاس فعالیت‌هایش، نشان هنر و ادب درجه شوالیه را از دولت فرانسه دریافت کرده‌ است و جایزه‌ای به نام او وجود دارد که به پژوهشگران برتر زمینه نمایش ایرانی اهدا می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان