دانلود و خرید کتاب روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول محمود اختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول اثر محمود اختیاری

کتاب روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول

امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول

روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول نوشته محمود اختیاری کتابی در زمینه علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت با موضوع اصول و ضرورت ها و وظایف روابط عمومی در سازمان‌های مختلف است.

پـس از اجتماعی شـدن بشـر و پیدایـش زبـان کـه شـاید تا امـروز مهم‌ترین اختـراع باشـد، مبادله اطلاعات و اندیشـه‌ها میان انسـان‌ها در زندگی اجتماعی از ضروریات مهم محسـوب شـده و می‌شود.

در هـر فرهنـگ و تمدنی تحقق این امر در ارتباطات انسـانی متجلی اسـت، چرا که ادبیات نوشـتاری و شـفاهی هر قوم و ملتی سرشـار از این گونه ارتباطات اسـت.

در سـال‌های اخیـر فعالیت‌های روابط عمومی در کشـور از رشـد بسـیار خوبی برخـوردار بوده اند، ولی تمامـی ایـن فعالیت‌هـا نیـاز بـه تحـول در جنبه هاي کیفـی و همچنیـن بومی شـدن دارد.

کتاب حاضر بـا شـکل و محتـوای آموزشـی می‌توانـد در ارتقـای کیفی آموزش و تخصصی شـدن این رشـته مؤثر باشـد، ضمن اینکه دیدگاه انتقادی قسـمت هایی از کتاب و بررسـی شـرایط روز کشور، نوید برداشتن قدم‌هایـی بـه سـمت علمی و کاربردی‌تر شـدن رشـته روابط عمومی و فعالیت‌های مربوط بـه آن را می‌دهـد.

اثـر حاضـر در ۹ فصل شـامل فصـل اول: کلیات، فصـل دوم: روابط عمومی ضـرورت، وظایف، اصول و انـواع، فصـل سـوم: الگوهـای روابط عمومی، فصـل چهـارم: روابط عمومی دیجیتـال، فصل پنجم: گزارش‌نویسـی در روابط عمومـی، فصـل ششـم: انجمن‌هـای حرفـه‌ای روابط عمومـی، فصـل هفتم: ارتباطـات و روابط عمومـی، فصـل هشـتم: روابط عمومی و ارتباط با رسـانه‌ها و فصل نهـم: ابزارهای روابط عمومـی در سـازمان‌ها و برنامه‌هـای آن تنظیـم شـده و تلاش شـده تـا محتـوای کتـاب بـه گونـه‌ای گـردآوری و نـگارش شـود کـه بتوانـد بـه عنوان یـک کتاب پرمحتـوا و یک منبع درسـی، مـورد اسـتفاده اسـتادان، دانش پژوهان و دانشـجویان قـرار گیرد.

 خواندن کتاب روابط‌ عمومی؛ ضرورت، وظایف و اصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

استادان، انديشمندان، دانشجویان، کارشناسان و تلاشگران عرصه روابط عمومی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان