دانلود و خرید کتاب شرمنده نباش دختر جان! ریچل هالیس ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرمنده نباش دختر جان! اثر ریچل هالیس

کتاب شرمنده نباش دختر جان!

معرفی کتاب شرمنده نباش دختر جان!

کتاب شرمنده نباش دختر جان! اثر عالی دیگری از ریچل هالیس، نویسنده‌ی کتاب پرطرفدار خودت باش دختر است. هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر به ما راه و روش برنامه‌ریزی تا رسیدن به اهدافمان را آموزش می‌دهد.

این کتاب با ترجمه شیرین یزدانی منتشر شده است.

درباره‌ کتاب شرمنده نباش دختر جان!

هرکسی حق دارد در زندگی رویاها و اهدافی داشته باشد. مگر نه؟ اما آیا همه می‌توانند به خواسته‌ها، اهداف و رویاهایشان برسند؟ ریچل هالیس در کتاب شرمنده نباش دختر این حق را به تمام دختران و زنان می‌دهد تا دست از شرمندگی بردارند، احساس خجالت را کنار بگذارند و بدون حس شرم و گناه، به دنبال واقعی کردن رویاهایشان باشند. هالیش در کتاب شرمنده نباش دختر، به تمام زنان این پیام را می‌دهد که رویایی برای خودشان بسازند و با امیدواری و البته تلاش و کوشش مداوم و روحیه‌ی خستگی‌ناپذیر به دنبال واقعی کردن رویایشان بروند.

اگر تا پیش از این به شما یاد داده بودند برای اینکه زن یا دختر خوبی باشید، باید مرتب به سرویس دادن به اطرافیانتان ادامه دهید و همیشه لیست بلند بالایی از افراد بودند که باید آن‌ها را راضی می‌کردید، اگر هیچ وقتی برای خودتان، رویاپردازی‌ها و دنبال کردن اهدافتان نداشتید، کتاب شرمنده نباش دختر را بخوانید. ریچل هالیس راه و روش برنامه‌ریزی بی‌نقص برای رسیدن به هدف‌ها و رویاهایتان را به شما یاد می‌دهد.

خواندن کتاب شرمنده نباش دختر جان! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب شرمنده نباش دختر برای تمام دختران و زنان بسیار مفید است. اگر هدفی در سرتان دارید و نمی‌دانید چطور به آن‌ها دست پیدا کنید، حتما از مطالب کتاب شرمنده نباش دختر استفاده کنید.

درباره‌ ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

Hovangzitawo
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

من عاشق کتاب های ریچل هالیس هستم یکی از کتاباش که منو زود تو بزرگ کرد (صورتت رابشور دختر جان!) هست خیلی زیباست داستان زندگیش داستان زندگی خیلی از ماهاست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان