دانلود و خرید کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین فلورانس اسکاول شین ترجمه اسماعیل قاسمپور سرچشمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین مجموعه چهار کتاب فلورانس اسکاول شین است که در یک کتاب به ترجمه‌ی اسماعیل قاسم‌پور سرچشمه گردآوری شده است.

درباره‌ی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین مجموعه چهار کتاب او به نام‌های بازی زندگی و نحوه‌ی این بازی، گفتار تو معجزه‌گر خواسته‌های توست، در مخفیگاه موفقیت و قدرت نفوذ گفتار است. او در این اثر درباره‌ی قدرت و توانایی عشق ورزیدن، تفکر مثبت و محدودیت‌هایی که برای خودمان قائل هستیم و راه و روش ایجاد موفقیت سخن می‌گوید. 

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به نیروی مثبت‌اندیشی ایمان دارید و دوست دارید کتابی متفاوت و الهام‌بخش بخوانید، کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به شما پیشنهاد می‌کنیم

درباره‌ی فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. فلورانس اسکاول ‌شین در میانه‌ی عمرش به فرقه‌ی اندیشه‌نو پیوست و از این طریق دانش الهی را تدریس می‌کرد. او با استفاده از این روش توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است. مشهورترین اثر فلورانس اسکاول‌ شین کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین و قدرت کلام است که هر دو بعد از مرگ نویسنده منتشر شدند.

فلورانس اسکاول ‌شین در ۱۷ اکتبر ۱۹۴۰ چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

ذهن شامل سه بخش است: نیمه هوشیار، هوشیار و هوشیاری برتر و والا. در واقع، بخش نیمه هوشیار ذهن همانند بخار یا جریان الکتریسیته دارای قدرت مطلق است و بدون مسیری مشخص به حرکت خود ادامه می‌دهد. هر فرمانی که به آن داده شود، همان را اجرا خواهد کرد و از فهم و استنباط کافی برخوردار نیست. هر چیزی را که انسان عمیقا احساس کند یا به روشنی تصور کند، بر ذهن نیمه هوشیار او اثر میگذارد و سرانجام در زندگی ظاهر می‌شود. 

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

فهیمه یعقوبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

من این کتاب رو قبلا خوندم ترجمه گیتی خوشدل. ارزش خوندن و دوباره خوندن داره

ꋪꀤꀍꍏꈤꍏ.ꀘꀍ
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین عالیه، حداقل هرکسی باید یک بار این کتابو بخونه👌🏻♥️ من کتاب صوتیش رو با ترجمه خانم گیتی خوشدل گوش دادم، کتاب چاپیش رو هم از انتشارات نگین ایران با ترجمه آقای فرشاد قدیری خوندم.

- بیشتر
کاربر ۲۴۱۳۱۷۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

کتاب در زندگی شما تاثیر مثبتی می گذارد همچنین انرژی و افکار ما را نسبت به زندگی اطراف ما مثبت میکند می کنم به همه دوستان علم متافیزیک را علاقه مند هستند این کتاب را مطالعه کنند

خانم کتابخوار
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

من ترجمه ی محمد جوادی رو خوندم. کتاب اوایلش به نظرم معمولی بود جلوتر رفتم یه جاهاییشو قبول نداشتم اما توش جملات عالی هم زیاد بود هم یاد گرفتم ازش هم بهم حس خوب داد در کل از خوندنش راضیم.

- بیشتر
بهروز وفاداري
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

کتاب خیلی خوبیه اگه آدم بتونه این درس ها رو یاد بگیره زندگی شکل و رنگ و بوی جدیدی می گیره

مریم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

ترجمه ی خوبیه

کاكتوس
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

خواندن این کتاب به شما آرامش عجیبی میدهد.

کاربر ۲۵۹۹۸۲۴
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

سلام ، چرا اندازه فونت مثل سایر کتابها نداره ، یعنی بعد خرید pdf میشه و نمیشه توی طاقچه مطالعه کرد چون من pdf کتاب رو دارم چون ترجمش عالیه و میخوام از طاقچه بخرمش بخاطر اندازه متن فونت ...

محمد نوید
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

عالی

shahin window
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

ترجمهٔ خیلی ضعیف که منجربه کلی غلط‌فهمی شده... اخه این چه ترجمه‌ایه!!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان