دانلود و خرید کتاب کودکی با مغز تمام‌عیار دانیل جی. سیگل ترجمه بنفشه عربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کودکی با مغز تمام‌عیار

کتاب کودکی با مغز تمام عیار نوشته دانیل جی سیگل و تینا پین برایسون است که با ترجمه بنفشه عربانی منتشر شده است. این کتاب دوازده راهبرد برای پرورش ذهن کودک را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. hین کتاب در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی شبکه رشد مورد تأیید وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته اسj.

درباره کتاب کودکی با مغز تمام‌عیار

تفاوتی ندارد که شما مادر، پدر، مادربزرگ، پدربزرگ، معلم یا درمانگر هستید یا هرکسی که به‌نوعی با فرزندان سروکار دارد؛ کتاب کودکی با مغز تمام‌عیار برای شما نوشته‌ شده است. در سرتاسر این کتاب از واژه والد استفاده می‌شود، اما مخاطب آن هر کسی است که وظیفه خطیر پرورش، حمایت و تربیت کودکان را برعهده دارد. هدف اصلی ما این است که به شما بیاموزیم چگونه از موقعیت‌های روزمره به عنوان فرصت‌هایی برای کمک به خود و فرزندانتان برای رسیدن به هر دو هدف دوام و کامیابی استفاده کنید.

در پایان هر فصل دو بخش طراحی شده است که به شما کمک می‌کند اطلاعات جدید خود را به‌ کار بگیرید. بخش نخست تحت کودکان با مغز تمام‌عیار با این هدف تدوین شده است تا به شما کمک کند اصولی را که ما در بخش‌های عملی گنجانده‌ایم به فرزندان خود آموزش دهید. در روند مطالعه این کتاب، شما می‌توانید مطالب را با شرایط خود تطبیق دهید و به تدریج به تناسب لازم با شرایط فرزند خود دست یابید.

بخش دیگری که در پایان هر فصل بیان ‌می‌شود یکپارچه‌سازی والدین نام دارد. به شما کمک می‌کنیم آنچه را که می‌آموزید در زندگی و روابط شخصی خود نیز به کار ببرید.فرزندان همان‌طور که بزرگ می‌شوند، ذهن‌شان بازتاب ذهن والدین‌شان خواهد بود. به تعبیر دیگر، رشد و تکامل والدین یا فقدان آن بر تفکر و ذهن فرزند تأثیر می‌گذارد. هرچه والدین آگاه‌تر بوده و از سلامت عاطفی بیشتری برخوردار باشند، پاداش خود را با سلامت فرزندشان دریافت خواهند کرد. می‌توان گفت که رشد و پرورش ذهن یکی از باارزش‌ترین و عاشقانه‌ترین هدایایی است که می‌توان به فرزندان بخشید.

خواندن کتاب کودکی با مغز تمام‌عیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که دغدغه تربیت کودکان را دارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کودکی با مغز تمام عیار

«فهم عمیق جنبه‌های مختلف تکنیک‌ مغز تمام‌عیار به شما نقطه‌نظرات کاملاً جدیدی از فرزندپروری ارائه خواهد داد. دغدغۀ ما در جایگاه یک والد همواره این بوده که فرزندانمان را از هرگونه آسیب و صدمه‌ای محافظت نماییم، اما نهایتاً ناتوان بوده‌ایم. آنها شکست خواهند خورد، احساساتشان جریحه‌دار خواهد شد، و عصبانی، رنجیده و وحشت‌زده خواهند شد. در واقع، معمولاً چنین تجربیات سختی است که به فرزندانتان اجازه می‌دهد رشد کنند و دنیا را بشناسند. به جای اینکه سعی کنید فرزندان خود را از مشکلات اجتناب‌ناپذیر زندگی محافظت نمایید، به آنها کمک کنید تا تجربیات خود را با درک از دنیا تلفیق کرده و از آنها درس بگیرند. آنچه فرزندان ما در زندگی کوتاه خود برداشت می‌کنند فقط به تجربیات شخصی خودشان مربوط نمی‌شود، بلکه با نحوۀ عملکرد والدین، معلمان و سایر کسانی که با آنها در ارتباط‌اند ارتباط مستقیمی دارد.»

کودکان و مهارت تفکر
ماتئو لیپمن
ذهن در حال رشد
دانیل جی. سیگل
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
تفکر، بازی کودک است؛ راهنمای یادگیری بازی‌های آموزشی برای کودکان قبل از دبستان
اولین شارپ
۵۰ روش برای علاقه‌مند کردن فرزند به مطالعه
کتی ای. زاهلر
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
انواع کودکان: چگونه بچه‌هایی شاد، با اعتماد به نفس و خلاق پرورش دهیم (جلد دوم)
پائول تایگر
احساسات کودک من
فاطمه غنی‌پور
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
کلیدهای رفتار با کودک پنج‌ساله
مارتی وایت
متفکران اجتماعی معاصر
مازیار جفرودی
نه تنبیه، نه تشویق
الفی کهن
قشم از نگاه سوئکو
مژگان دستفال
مغز پویا
دیوید ایگلمن
کلیدهای رویارویی با مشکلات رفتاری کودکان
الینور سیگل
کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس
امی‌مک کریدی
سلام به اسفند
زهرا فرمانی
پرورش کودکان بر پایه‌ی اعتماد
جاستین مول
شغل های کتابداری و علم اطلاعات
عصمت مومنی

نظرات کاربران

سمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

سلام لطفا به طاقچه بی نهایت اضافه کنید

minaviva
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

اخه کتاب به این خوبی چرا پی دی افه 😒

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان