دانلود و خرید کتاب برند شخصی علیرضا حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برند شخصی اثر علیرضا حبیبی

کتاب برند شخصی

امتیاز:
۳.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برند شخصی

کتاب برند شخصی اثر علیرضا حبیبی، درباره‌ی مفهوم برند شخصی، مزیت‌های آن، کاربردها و ... صحبت می‌کند. 

درباره‌ی کتاب برند شخصی

برند شخصی ما در واقع همان تصویری است که ما از خودمان به دیگران ارائه کردیم. اگر از دیگران بپرسید که درباره‌ی شما چه فکر می‌کنند و به نظرشان شما چطور آدمی هستید، چه جواب‌هایی به شما می‌دهند؟ این پاسخ‌ها می‌تواند تشکیل دهنده‌ی بخشی از برند شخصی شما باشد. به همین ترتیب شما هم درباره‌ی دیگران افکاری دارید و آن‌، بخشی از برند شخصی آنان است. حال ما باید بدانیم که این برند شخصی به ما چگونه کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین تاثیر را بر اطرفیان بگذاریم. 

علیرضا حبیبی در کتاب برند شخصی، به ما می‌آموزد که برند شخصی چیست؟ چه کاربردها و مزیت‌هایی دارد؟ از چه عناصری تشکیل شده است و ما چگونه می‌توانیم برند شخصی منحصر به خودمان را بسازیم. این امر به ما کمک می‌کند تا هم در زندگی شخصی و هم در محیط‌های کاری به بهترین وجه ممکن پیشرفت کنیم و به موفقیت دست یابیم. 

کتاب برند شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب برند شخصی اثری خواندنی برای تمام افرادی است که از تاثیر برقراری روابط خوب بر دیگران آگاهند. اگر دوست دارید که در مسیر زندگی‌ و شغلی‌تان پیشرفت کنید، کتاب برند شخصی را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب برند شخصی

از نظر دیگران شما چگونه آدمی هستید؟ شما چه تصویری از خود، در اذهان دیگران ساخته‌اید؟ چه خوب و چه بد، هر یک از ما برندی از خود در اذهان دیگران ساخته‌ایم. چند لحظه به یکی از همکاران خود فکر کنید، به شخصی که هر روز در محل کار، با او ملاقات دارید. چگونه او را معرفی می‌کنید؟ آیا او شخص فعال و پر جنب و جوشی است؟ آیا او برون گراست یا درون گرا؟ هر آنگونه که شما همکار خود را معرفی می‌نمائید، بخشی از برند اوست. همکار شما، شاید تشخیص ندهد، اما، هر آنچه که وی انجام می‌دهد بر روی برندی که وی در ذهن شما می سازد تاثیر بسزایی دارد. این موضوع برای شما نیز صادق است. به این قاعده، قاعده پندار می‌گویند. بی شک هر شخصی در مورد دیگران دارای باور و یا پنداری است. بدین ترتیب با استفاده از برند سازی شخصی، شما به این مهارت دستیابی پیدا می‌کنید که چگونه به دیگران کمک کنید تا در مورد شما به درستی فکر کنند و پندار درستی از شما داشته باشند. البته منظور از این امر، گمراه نمودن افراد و یا وارونه جلوه دادن حقیقت واقعی شخص شما نیست، بلکه منظور، توسعه برند شما و قوی‌تر نمودن آن است. برند سازی فردی، در برگیرنده شناسایی نقاط قوت فردی و ترفیع آن نقاط انحصاری، برای معرفی به مخاطبین است. برند سازی فردی، راه مناسبی برای ارتباط بین فرد و جامعه مخاطب، و یا به عبارتی مجزا نمودن یک فرد از رقبا بر اساس ویژگی‌ها و ارزش‌های انحصاری آن شخص است. با برند سازی شخصی یک شخص قادر خواهد بود نه تنها خود را به عنوان فردی با توانمندی‌ها و مهارت‌های بالا معرفی نماید، بلکه به عنوان یک دارایی برای یک سازمان معرفی نماید که اگر سازمانی او را در زمره کارمندان خود به حساب آورد از آن دارایی برخوردار خواهد شد.

فهرست

  • کلیات برند شخصی
  • برند شخصي، موقعيت‌يابي، ارزيابي، توسعه و عناصر تشكيل دهنده
  • برند شخصی و کاربرد
  • برند شخصي و رسانه‌هاي اجتماعي
  • منابع
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان