دانلود و خرید کتاب اصول زندگی و کار ری دالیو ترجمه قاسم سعادت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول زندگی و کار اثر ری دالیو

کتاب اصول زندگی و کار

نویسنده:ری دالیو
امتیاز:
۳.۹از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول زندگی و کار

اصول زندگی و کار نوشته ری دالیو کتابر در زمینه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار است که به اصول مهم موفقیت در کار و زندگی می‌پردازد.

 ری دالیو در این کتاب، اصولی را با شما به اشتراک می‌گذارد که او را در تشخیص راه‌های درست زندگی و کارش، یاری کرده‌اند. او می‌گوید بدون داشتن اصول رویارویی با زندگی، ما بدون برنامه‌ریزی با حوادث زندگی و رویدادهای مهم روبه‌رو می‌شویم و ممکن است اگر موقعیت باشند آنها را از دست بدهیم و اگر مشکلات باشند به درستی از پس آنها برنیاییم اما اگر این موقعیت‌ها را به چند گروه دسته‌بندی کنیم و از اصول مناسبی برای روبه‌رویی با آنها بهره ‌بگیریم در پایان زندگی بهتری خواهیم داشت. داشتن یک گروه اصول خوب شبیه داشتن یک برنامه و دستورالعمل خوب است که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز داریم.

 ری دالیو در کتاب اصول زندگی و کار شما را تشویق و راهنمایی می‌کند تا اصول خاص خود را در زندگی و موقعیت‌های حساس داشته باشید و بتوانید در تمام مراحل زندگی به درستی مشخص کنید که چه چیز‌هایی می‌خواهید و انجام چه کارهایی در زندگی درست و به‌جا است.

 او در این کتاب، پله پله شما را برای نظم بخشیدن به زندگی و افکارتان و آموختن اصول زندگی‌تان راهنمایی می‌کند.

خواندن کتاب اصول زندگی و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و مدیریت کسب‌وکار و زندگی

نظرات کاربران

hamex
۱۳۹۹/۰۶/۲۲

کتابی فوق‌العاده با ترجمه‌ای روان و خوانا! این کتاب یکی از کتابهای اصیل است که در زمینه اصول موفقیت در کسب و کار و زندگی نگاشته شده است. نویسنده یک میلیونر خودساخته است که از تجارب خود اصولی برای زندگی بدست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۶ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان