دانلود و خرید کتاب امام حسین (ع)َ؛ قصه‌های زندگی جواد نعیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امام حسین (ع)َ؛ قصه‌های زندگی اثر جواد  نعیمی

کتاب امام حسین (ع)َ؛ قصه‌های زندگی

معرفی کتاب امام حسین (ع)َ؛ قصه‌های زندگی

امام حسین(ع) اثر جواد نعیمی، جلد پنجم از مجموعه چهارده جلدی قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) است که به زندگی حضرت امام حسین(ع)، امام سوم شیعیان می‌پردازد.

مجموعه چهارده جلدی قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) به زندگی چهارده معصوم می‌پردازد و ادوار مختلف زندگانی آن بزرگواران را از بدو تولد تا پایان عمر با نثر داستانی بیان می‌کند.

این مجموعه شامل مینی‌مال‌ها و داستانک‌هایی با موضوعاتی نظیر ارتباط معصوم با مردم، حاکمان، دوستان و دشمنان است.

خواندن مجموعه قصه‌های زندگانی چهارده معصوم (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه به همۀ کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در قالب داستان‌های شیرین و خواندنی دربارۀ راه و روش زندگی ائمۀ معصومین بدانند و مشی ایشان را سرلوحۀ زندگی خود قرار دهند.

 بخشی از کتاب امام حسین (ع)

ابن‌عباس گفته است که یک‌بار، من در حضور پیامبر اکرم (ص) بودم. آن بزرگوار فرزندش، ابراهیم را روی زانوی چپ و نوه‌اش حسین (ع) را روی زانوی راست خود، نشانده بود. نگاهی به ابراهیم می‌افکند و نگاهی به حسین (ع) می‌انداخت. گاهی پسرش را می‌بوسید و گاهی نوه‌اش را. ناگهان جبرئیل فرود آمد و پیام خداوند را به آن بزرگوار رسانید و پر کشید و رفت.

رسول‌خدا (ص) به من نگریست و چنین فرمود:

- جبرئیل سلام خداوند را به من رسانید و گفت: «مقرر شده است که یکی از این دو پسر برایت بماند. میان ابراهیم و حسین، یکی را انتخاب کن تا دیگری فدای او شود!»

در این هنگام قطره‌های اشک، همچون شبنم بر گُل روی پیامبر دوید. آن بزرگوار، نگاهی به دو کودک انداخت و فرمود:

- اگر ابراهیم بمیرد، تنها من نگران و غمگین خواهم شد؛ اما مادر حسین، فاطمه است و پدرش علی. فاطمه پارهٔ تن من است و گوشت و خون من، گوشت و خون علی. به‌این‌سبب، هرگاه حسین فدای ابراهیم شود، دخترم، زهرا و پسرعمویم، علی به‌شدت ناراحت و غمگین خواهند شد. نه! نه! من غم و اندوه خود را بر غصه و ناراحتی آن دو ترجیح می‌دهم. این بود که گفتم: «ابراهیم را فدای حسینم می‌کنم.»

سه روز بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که ابراهیم از دنیا رفت. ازآن‌پس 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه