دانلود و خرید کتاب کسب‌وکار طلایی زهرا سادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب‌وکار طلایی اثر زهرا سادات حسینی

کتاب کسب‌وکار طلایی

انتشارات:نشر جمال
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کسب‌وکار طلایی

کسب‌وکار طلایی کتابی نوشته زهراسادات حسینی در زمینه کسب‌وکار است که در انتشارات جمال به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب کسب‌وکار طلایی

موفقیت در زندگی، آرزوی همه ماست. آرزویی که گاهی دست نیافتنی به نظر میرسد. ولی حقیقت این است که موفقیت نیز راه و روش خود را دارد. اما آیا تمام راه‌هایی که ما را به موفقیت و ثروت میرسانند، راه‌های درست و سالمی هستند؟ آیا همه آنها با فرهنگ و دین و عقاید ما سازگار است؟

کتاب کسب و کار طلایی راه‌هایی منطبق با فرهنگ ایرانی و آموزه‌های اسلامی را برای رسیدن به موفقیت معرفی می‌کند.

 خواندن کتاب کسب‌وکار طلایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت کسب‌وکار و کسب‌وکار اسلامی.

 بخشی از کتاب کسب وکار طلایی

همهٔ ما دوست داریم ثروتمند شویم و کسب و کار پررونقی داشته باشیم؛ خانهٔ بزرگ و اتومبیل مدل بالا بخریم، به سفرهای خوب برویم، در اقدامات نوع‌دوستانه شرکت کنیم و کم‌پولی نتواند مانع تحصیل، ازدواج و تفریحات مورد علاقهٔ‌مان شود.

حتماً برای راه انداختن یک کسب و کار خوب اقداماتی کرده‌اید؛ اما چرا موفق نبوده‌اید؟ شاید تاکنون کتاب‌های زیاد و سمینارهای بزرگی دربارهٔ رسیدن به موفقیت دیده باشید. واقعیت این است که برای ثروتمند شدن راه‌های زیادی وجود دارد؛ اما آیا تمام این راه‌ها صحیح‌اند؟

گاه این دستورالعمل‌ها علی‌رغم مفید و کارآمد بودن، با فرهنگ و دین ما همخوانی کاملی ندارند؛ به‌همین دلیل به این فکر افتادیم از نگاه اسلام به‌عنوان دینی کامل به این مسئله بپردازیم.

از دیدگاه اسلام، فعالیت‌های اقتصادی مانند سایر فعالیت‌های ما باید ریشهٔ توحیدی داشته باشد. از نگاه آموزه‌های دین، «موفقیت واقعی» در فعالیت شغلی و اقتصادی، زمانی پدید می‌آید که مخالف دستورات و احکام خداوند نباشد، با سنت‌های الهی هماهنگ باشد، با کمال و تعالی روح انسانی‌مان در تضاد نباشد و به قیمت زیر پا گذاشتن حقوق دیگران تمام نشود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
امام صادق (ع) می‌فرمایند: گاه فقیری می‌تواند از ثروتمند، اسرافکارتر باشد. ثروتمند از آنچه دارد خرج می‌کند؛ اما فقیر از چیزی که ندارد خرج می‌کند.
کاربر ۲۶۵۰۱۰۹
امام صادق (ع) می‌فرمایند: گاه فقیری می‌تواند از ثروتمند، اسرافکارتر باشد. ثروتمند از آنچه دارد خرج می‌کند؛ اما فقیر از چیزی که ندارد خرج می‌کند.
کاربر ۲۶۵۰۱۰۹

حجم

۱۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان