دانلود و خرید کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن ویلیام اچ. مک‌ریون ترجمه فروغ صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن اثر ویلیام اچ. مک‌ریون

کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن

معرفی کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن

کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون، ژنرال بازنشسته‌ نیروی دریایی آمریکا درباره چیزهای کوچکی است که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیای شما را تغییر دهند.

درباره کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن

کتاب حاضر، حاصل تلاش مک‌رِیوِن برای توضیح ده درسی است که در زمان آموزش خود در نیروی دریایی فرا‌گرفته است. او در این کتاب نحوه بهره‌گیری خود از این درس‌ها را در مسیر تبدیل شدن به انسانی که اکنون هست، شرح داده و برای اشاره به افرادی که با نظم، تلاش، ممارست، افتخار و شجاعت خود الهام بخش او بوده‌اند، به وقایع و داستان‌های کوتاهی متوسل شده است. شما هم می‌توانید سوای از جایگاه خود، برای پشت سر گذاشتنِ چالش‌های زندگی، این درس‌ها را به کار ببندید. مک‌ریون در این کتاب از درس‌هایی سخن می‌گوید که هیچ ربطی به جنسیت و سن وسال ندارند درس‌هایی که به پیروزی ما در مسیر چالش های زندگی کمک می‌کنند و برای همه به طور یکسان کاربرد دارند.

خولندن کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم دوست دارید وظایف روزانه خود را درست و کامل انجام دهید و تمرین خودسازی کنید، کتاب تختخوابت را مرتب کن را بخوانید و به توصیه مک‌ریون عمل کنید. اول تخت خوابتان را مرتب کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۲۴۴۷۴
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

ترجمه عالی و روان هست 👌

بهروزنوروزی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

کتاب رو نخوندم خریدم ولی کتاب رو له من نداد

miracle
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

8️⃣9️⃣ کتاب بدی نبود ولی بیشتر از اینکه انگیزشی یا موفقیت باشه خاطرات نویسنده رو تعریف میکرد نمیدونم چرا انقدر معروفه بنظرم کاربردی نبود ترجمه و روان بودن متن خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۴۳۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان