دانلود و خرید کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی گرچن روبین ترجمه سالومه خدابخشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی اثر گرچن روبین

کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی

معرفی کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی

گرچن رابین در کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی به شما یاد می‌دهد تا درهم‌برهمی را مرتب کن و به آن نظم بده تا فضای بیشتری برای شادی داشته باشی! این اثر را با ترجمه سالومه خدابخشی در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی

نظم اولین قانون بهشت است. هرچند ممکن است عجیب به نظر برسد اما نظم بیرونی می‌تواند به داشتن آرامش درونی منجر شود. اگر در تلاش برای ایجاد یک فضای منظم، مرتب و بدون وسایل اضافه باشیم می‌توانیم به راحتی فضای بیشتری برای شادی داشته باشیم. ما با نظم دادن به محیط بیرونی خودمان می‌توانیم به برقراری حس آرامش در درون خودمان کمک کنیم و فکرمان را از مشغولیت‌ها آزاد کنیم. برای ایجاد فضایی منظم لازم است این سوالات را از خودمان بپرسیم: آیا این وسیله را لازم دارم و از آن استفاده می‌کنم؟ آیا آن را دوست دارم؟ علاوه بر این، لازم است از برخی قواعد دیگر هم پیروی کنید.

 گرچن رابین در کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی به شما کمک می‌کند اولین قدم‌هایتان را برای داشتن یک فضای منظم و آرامش‌بخش، بردارید. 

کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری از خواندن کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی لذت می‌برند.

بخشی از کتاب نظم بیرونی؛ آرامش درونی

مرتب کردن درهم‌برهمی طاقت‌فرساست چون ما را ملزم به انتخاب کردن می‌کند و انتخاب کردن سخت است. این کار هم انرژی عقلانی و هم انرژی عاطفی می‌طلبد.

به همین خاطر، مرتب کردن درهم‌برهمی (مثل هر چیز دیگری در زندگی) زمانی راحت‌تر است که به خوبی استراحت کرده باشید، عصبانی یا عجول نباشید و در صورت لازم، خود را با کلی کافئین تقویت کرده باشید.

برای مرتب کردن درهم‌برهمی اصلی، شاید بخواهید یک همراه داشته باشید تا در گرفتن تصمیم‌ها و رسیدگی به کار سخت بسته‌بندی کردن، حرکت دادن، بسته‌بندی کردن و دور ریختن به شما کمک کند.

همچنین، لوازم مناسب انجام این کار را راحت‌تر می‌کند. پلاستیک زیپلاک، پلاستیک زباله، برچسب، جعبهٔ نگهداری لوازم و سطل بازیافت، دستکش پلاستیکی، لوازم تمیزکاری، نردبان متحرک، چراغ قوه، ماژیک دائمی، قیچی، جعبه، چسب بسته‌بندی، کاتِر جعبه، پوشهٔ کاغذی و قلم و کاغذ ممکن است به درد بخورد.

سه سوال مهم درهم‌برهمی را در نظر داشته باشید.

وقتی سعی دارید دربارهٔ سرنوشت تعلقات تصمیم بگیرید، از خود بپرسید:

آیا آن را لازم دارم؟

آیا آن را دوست دارم؟

آیا از آن استفاده می‌کنم؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان