دانلود و خرید کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی میثم مردمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی اثر میثم مردمی

کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

نویسنده:میثم مردمی
امتیاز:
۳.۴از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی، نوشته میثم مردمی است. این کتاب سرشار از نمونه‌های عینی افراد موفق و سرشناسی است که پیروی از مسیری که پیموده‌اند ما را در کشف دو رسالت ارزشمند شخصی و شغلی یاری می‌کنند و در ذخیرهٔ زمان، انرژی و هزینه‌های دیگر به ما کمک خواهند کرد.

درباره کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

در این کتاب شما می‌توانید با استفاده از چندین روش شناخت خود و قویترین راه ها و تکنیک های پرسش و پاسخ برای دستیابی به جواب‌ها در ضمیرناخودآگاه و کوچینگ وخود هیپنوتیزم به روش ساده(ریلکسیشن و مدیتیشن) و به کارگیری و استفاده از هر دو نیم کره راست و چپ مغز یعنی ذهن الهام و شهود و ذهن استدلال و منطق به راحتی رسالت شخصی و شغلی خودتان را بیابید و با گام گذاشتن در این مسیر به شادی، لذت درونی و موفقیت و ثروت و سلامتی و خوشبختی برسید.

کسانی که تحصیل می‌کنند و دانشجو هستند و کسانی که کسب و کارشان را دوست ندارند و یا تمام کسانی که زود به زود تغییر شغل می‌دهند و مدیرانی که مانند تمام شرکت‌های جهانی می‌خواهند به برندینگ تبدیل شوند مخاطبان این کتاب هستند.

این کتاب با استفاده از تکنیک‌ها و سؤالات کاربردی مطرح‌شده به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی رسالت شخصی و شغلی خود را کشف کنید و در مسیر موفقیت با اطمینان حرکت نمایید. رسالت یک امر درونی، شخصی و قابل‌ دستیابی است و در این بین، رسالت شخصی همچون قطب نمایی جهت و مسیر زندگی را مشخص می‌کند لذا باید کشف شود نه اینکه مانند هدف تعیین شود.

خواندن کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به همه افرادی که به دنبال الگوی مناسب و راهنمایی مؤثر برای یافتن رسالت خود و سپس انتخاب اهداف متناسب با رسالتشان هستند توصیه می شود.حتی افرادی که در شغلی مشغول به فعالیت هستند و به دلایلی تصمیم به تغییر آن شغل و یا ارتقا در آن شغل را دارند می توانند مخاطب این کتاب باشند.این کتاب برای آن هایی است که می خواهند آگاهانه مسیر زندگیشان را تغییر دهند و به زندگیشان جهت بدهند و روز به روز قدم در راه موفقیت،ثروت،شادابی و سلامتی بگذارند.

باتوجه به مطالب ارزشمند و توصیه جناب دکتر شیرمحمدی در مقدمه این کتاب،مطالعه این اثر غنی حتی برای مشاورانی که با توجه به حرفه و تخصصشان بخواهند در یافتن رسالت شخصی و شغلی به دیگران مشاوره بدهند، توصیه می‌شود.

بخش هایی از کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

طبق سال‌ها تحقیق استاد دانشگاه کلرمونت، میهالی چیک سنت میهای (MIHALY CSIKSZENTMIHALYI) مدیر سابق گروه روان‌شناسی دانشگاه شیکاگو که بر روی نقاشان، هنرمندان و موسیقی‌دانان و افراد موفق انجام داده است به یک نتیجه و نظریه مهمی رسیده است که میهالی اسم این نظریه را تچان (FLOW) یا غرقگی نامیده است. تَچان در حقیقت انجام کار در وضعیت بی‌فکری و ناخودآگاهی است. به‌طوری‌که در لذت انجام آن فعالیت گم می‌شویم و با تمام وجودمان آن را به‌طور خودکار انجام می‌دهیم و زمان و خستگی را احساس نمی‌کنیم. در این وضعیت نه می‌توانیم به موضوع دیگری فکر کنیم، نه کار یا فعالیت دیگری انجام دهیم، چیزی شبیه یک خلسه، زیرا ما عاشق آن کار هستیم. در این حالت ما با دل‌بستگی تمام حداکثر انرژی و مهارتمان را برای بهتر انجام دادن آن کار، مورداستفاده قرار می‌دهیم.

آنچه در تَچان رخ می‌دهد این است که در این حالت فعالیت قشر پیشانی مغز که مسئول آگاهی، حافظه، کنترل زمان و ذهن آگاهی است، به‌طور موقتی و گذرا کاهش می‌یابد. از طرفی پاداش‌ها و بازخوردها موجب بالا رفتن برخی هورمون‌ها در بدن می‌شوند ازجمله دوپامین و آدرنالین. درنتیجه احساس رضایت، غرور و شادی به ما دست می‌دهد.

فهرست کتاب کشف رسالت شغلی و شخصی

مقدمه

جستجوی درون و کلید ضمیر ناخودآگاه

شما فرد درونگرا هستید یا برون گرا؟

افراد برون گرا

سوالات مهم جستجوی خود درونی از ضمیر ناخودآگاه

قانون جذب : (احساس خوب = اتفاقات خوب و احساس بد = اتفاقات بد)

تچان یا غرقگی (FLOW)=عشق و شادکامی در کار

ارزش چیست و چگونه می‌توانیم ارزش های وجودیمان را پیدا کنیم

پیدا کردن اولویت ارزش هایمان از طریق دیگران

بکوبید که درها برایتان باز خواهد شد

تفاوت مهم هدف و رسالت زندگی

بخشش خود

یافتن رسالت با خودهیپنوتیزم سبک ( مراقبه و مدیتیشن)

توصیف و تمرین برای خودآگاهی از ضمیرناخودآگاهتان

تمرین خودآگاهی

هدیه و جوهر وجود

گوش دادن به ندای درون و رسیدن به موفقیت و خوشبختی.

کشف الماس درون

تمرین

نظرات کاربران

مریم
۱۳۹۹/۰۵/۱۶

لطفا کتاب را در طاقچه بی نهایت قرار دهید.

bemo
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

این کتاب هم نسبت به تعداد صفحات و هم اینکه پی ادف هست خیلی گرونه لطفا این کتاب رو جز تخفیف ها قرار بدید

غزل
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

خیلی کتاب خوب و کاربردی هست، اهداف متعدد و فکرها و دغدغه های مختلف باعث گیج شدن من در زندگی ام شده بود و باعث ناراحتی ام و افسردگی ام شده بود و خداروشکر این کتاب به موقع به دادم

- بیشتر
علی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

عالی عالی عالی.بهترین کتابی است که در مورد کشف رسالت خوندم.

کرم کتاب
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

اصلا با این محتوای دم دستی ارزش همچین قیمتی رو نداشت

negar
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

برای من مفید نبود

کاربر ۵۰۴۲۰۹۱
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

کاش در هر زمینه ای که می‌خواهیم کتاب بنویسیم دنبال ایده ها و تحلیل های جدید باشیم. صرف یک گردآوری نمی توان کتاب خوب نوشت. قیمت به محتوا نمی ارزید. توصیه نمیکنم مطالب به راحتی در اینترنت موجود بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۷۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۸۶۰
تومان