دانلود و خرید کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن گرنت کاردون ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن اثر گرنت کاردون

کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن

نویسنده:گرنت کاردون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن

خاص بون یا معمولی ماندن کتابی از گرنت کاردون، نویسنده پرفروش حوزه مدیریت و کسب‌وکار است او در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه وسواس‌ها‌ی خود را در جهت رسیدن به موفقیت جهت‌دهی کنید.

درباره کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن

همه ما در کتاب‌های عمومی‌خوانده‌ایم که باید به دنبال رویاها و آرزوهای خویش برویم. این کتاب‌ها شاید منبعی از الهام باشند، اما به شما نمی‌گویند که چطور می‌توانید یک تغییر دایمی‌در زندگی‌تان ایجاد کنید. این کتاب به طور بی رحمانه‌ای صادق است و آن پیله "معمولی بودن" که بوسیله جامعه به دورتان تنیده شده است را پاره می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرت وسواس را درک کنید و سپس به شما می‌آموزد که چگونه آن را حفظ نموده و در جهت رسیدن به رویاهایتان هدایت کنید.

شما چه یک کارآفرین، صاحب کسب و کار، پیشرو، آزاد اندیش، هنرمند، ورزشکار، مخترع، فروشنده، مبتکر و چه مهندس باشید، مطمئنم که برای موفقیت تلاش می‌کنید و آرام نمی‌نشینید. این کتاب به تقویت میل "دست از کار نکشیدن" در شما می‌پردازد.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا برند و کسب و کار خود را راه اندازی کنید و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با وجود موانع و رقابت‌ها به درجات بسیار بالا و شگفت انگیزی رسید. وسواس و خاص بودن یک عامل بسیار مهم در موفقیت است که اهمیت آن حتی از راهکارها، قیمت گذاری، زمان بندی و خود افراد نیز بیشتر است و به ما می‌آموزد که چگونه یک زندگی کاملا آزاد داشته باشیم و از لحاظ مالی، شخصی و عاطفی آن را کنترل کنیم.

افراد وسواسی و خاص همان بانیان صنعت، حلال مشکلات و افسانه های جاویدان هستند که مورد تحسین دیگرانند و همه می‌خواهند از آنها تقلید کنند. این افراد نه تنها زندگی را به جنبش در می‌آورند، بلکه به آن ارزش می‌بخشند.

 خواندن کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌کار

 درباره گرنت کاردون

گرنت کاردون پرفروش ترین نویسنده نیویورک تایمز در زمینه کسب و کار و فروش است. او متخصص رسانه‌های اجتماعی و مرد شماره یک در برنامه‌های آنلاین آموزش کسب و کار است. گرنت کاردون نویسنده چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز از جمله "10X" ،"اگر اول نباش آخری"؛"بفروش یا فروخته شو" است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
شک بزرگترین تهدید و در نتیجه بزرگترین دشمن پیش روی شماست،
vahid
به جای اینکه فکرتان را درگیر کمبود پول کنید، تمرکزتان را بر پول های موجود و کسانی که به خدمات شما نیاز دارند، بگذارید.
Anahid
وسواسی بودن برای موفقیت هیچوقت در زندگی برایم مشکل ایجاد نکرد بلکه مبارزه با آن همیشه مشکل ساز می شد. دقیقا زمانی در دام مواد گرفتار شدم که آرزوهای بزرگم را سرکوب کردم. در واقع هر وقت در زندگی به سرکوب آرزوهایم راجع به موفقیت پرداختم، به بیراهه می رفتم و مشکلات بسیاری گریبان گیرم می شد.
کاربر ۵۶۴۶۴۷۸
در آن لحظه فهمیدم که من به خاطر وابستگی به مواد در دام اعتیاد گرفتار نشده بودم، بلکه به این خاطر بود که دل مشغولی ها و وابستگی های گذشته ام که همان موفقیت بود را رها کرده بودم
کاربر ۵۶۴۶۴۷۸
از وقتی که شروع به نوشتن راجع به زندگی جدیدم کرده بودم همه چیز به یکباره از ذهنم به قلم می آمد. نوشتنم را ادامه دادم: اینکه می خواهم روزی کتابی راجع به تبدیل شدن به یک فروشنده موفق و ماهر بنویسم. حتی راجع به همسر و پدر شدنم در آینده هم نوشتم.
کاربر ۵۶۴۶۴۷۸

حجم

۸۲۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۸۲۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان