دانلود و خرید کتاب زندگی خارق‌العاده ۳ رابین شیلپ شارما ترجمه نیلوفر باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی خارق‌العاده ۳ اثر رابین شیلپ شارما

کتاب زندگی خارق‌العاده ۳

معرفی کتاب زندگی خارق‌العاده ۳

سی روز تا آرامش کتاب سوم از مجموعه زندگی خارق العاده رابین شارما است. شارما در این مجموعه کتاب‌ها سعی دارد توانایی‌های بزرگی که در روح و ذهن انسان وجود دارد را برای ما تشریح کند.

مجموعه زندگی خارق العاده سه بخش در سه کتاب مجزا دارد.

در قسمت اول چگونگی پیش بردن اصول مهارت شخصی و زندگی موفقیت‌آمیز و ساختن یک زندگی رؤیایی را برایتان آشکار می‌سازد.

در قسمت دوم ۲۰۰ راز زندگی ایده‌آل معرفی شده که بکارگیری این رازها زندگیتان را متحول خواهد کرد.

و در قسمت سوم یعنی همین کتابی که در دست دارید. یک برنامهٔ سی روزه ارائه شده تا در زندگیتان به کار ببرید و به اطرافیان نیز پیشنهاد کنید. 

رو‌ش‌ها و تکنیک‌‌های ارائه‌ شده در این کتاب به شما قدرت درک عمیق‌ تری از وجودتان را می ‌دهد. این راهکارها به شما اجازه پیشرفت مهار‌ت‌های راهبری، ارتقا روابط اجتماعی و درک بهتری از هویت انسان‌‌ها و شخصیت افراد را می‌‌دهد.

برنامه‌‌های ارائه ‌شده در کتاب سی روز تا آرامش نوعی برنامه مدیریت ذهن و رشد هستند برای اینکه زندگی شما را به بالاترین سطح ممکن ببرند. اگر از نیروی فردی خود حداقل یک ساعت در روز برای این برنامه وقت صرف کنید و در زندگی‌‌تان به کار بگیرید در ماه نخست متوجه پیشرفت و کیفیتش خواهید شد. 

 خواندن کتاب سی روز تا آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب سی روز تا آرامش

قدرت تنفس

نفس عمیق، آرامش، سرزندگی و انرژی عمیقی به شما می‌دهد و باعث می‌شود سلول‌های شما مؤثرتر عمل کند. نفس عمیق، شما را از اینکه اکسیژن به خونتان برسد، مطمئن می‌کند.

تمرین: دو ثانیه نفس خود را فرو دهید و هشت‌ثانیه آن را نگهدارید. سپس چهار ثانیه آن را بیرون بدهید. با ده بار تکرار این تمرین، حداقل سه بار در روز سلامت خود را افزایش دهید.

پافشاری روی موفقیت

هر فرد موفقی بارها و بارها با شکست روبرو شده است. ادیسون هزار بار قبل از اینکه لامپ روشنایی را بسازد با شکست روبرو شد. وقتی از او پرسیدند راز موفقیت تو چه بوده است، پاسخ داد: «من خیلی شکست خوردم؛ اما به تنها چیزی که فکر کردم موفقیت بوده است.» یک فرد موفق هنگامی‌که با شکست مواجه می‌شود به‌سرعت به بهتر شدن فکر می‌کند. مشکلات را چالش بنامید و به آن‌ها مثل آزمایش شخصیت خود نگاه کنید و از فرصت‌ها استفاده کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان