دانلود و خرید کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده) رابین شارما ترجمه حمید زرین قلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده) اثر رابین شارما

کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده)

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده)

راهنمای سرافرازی (گزیده) نوشته رابین شارما، روش‌هایی مؤثر و کاربردی برای یک زندگی موفق به ما می‌آموزد.

همه ما رویاهایی داریم که وقتی چشمانمان را می‌بندیم و می‌بینیم که به خواسته‌مان رسیدیم لبخندی بر لبانمان می‌نشیند. مهم نیست چقدر سرتان شلوغ باشد شما می‌توانید رویاهایتان را به دست آورید. کتاب گزیده راهنمای سرافرازی بر آن است تا آرام آرام شما را با آثار، ایده‌ها و تفکر خاص شارما درباره زندگی سرافرازانه و راه‌های رسیدن به آن آشنا نماید.

خواندن کتاب راهنمای سرافرازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

درباره رابین شارما

رابین شارما مردی پرانرژی و دوست داشتنی است متفکری اصیل با ایده‌هایی ناب ... او به ما کمک می‌کند که زندگی مان را تغییر دهیم تغییری در جهت کاملاً مثبت... شارما یکی از مشهورترین سخنرانان در زمینه مدیریت و رهبری در زندگی شخصی و کاری است که تا کنون یازده کتاب از او به چاپ رسیده است. کتاب گزیده راهنمای سرافرازی بر آن است تا آرام آرام شما را با آثار، ایده‌ها و تفکر خاص شارما آشنا نماید.

 بخشی از کتاب راهنمای سرافرازی (گزیده)

نظر بزرگی است روزهای شما قطعه‌های کوچک زندگی شما هستند همان‌طور که شما ساعت‌ها را می‌گذرانید، سال‌های زندگی‌تان را به‌وجود می‌آورید. آنچه را که امروز انجام می‌دهید آیندۀ‌تان را به‌وجود می‌آورد. کلماتی را که به زبان می‌آورید، اندیشه‌هایی که در سر دارید، غذایی که می‌خورید و عملی را که انجام می‌دهید همگی سرنوشت شما را تعریف می‌کنند و آیندهٔ شما را شکل می‌دهند و مشخص می‌کنند که زندگی‌تان برای چه هدفی شکل گرفته است.

«انتخاب‌های کوچک، مقدمهٔ وقایع بزرگ هستند.» و روز غیر مهم معنا ندارد.

تک‌تک ما به بزرگ زندگی کردن دعوت شده‌ایم قدرتی در وجودمان داریم که می‌توانیم روی دنیای اطرافمان اثر بگذاریم؛ اما باید از این قدرت درونی استفاده کنیم، هرچه بیشتر از آن استفاده کنیم قوی‌تر می‌شود و اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهیم کرد.

بهترین‌ها آن‌هایی نیستند که روزگار چیزی به آن‌ها داده است. انسان‌ها باید هر روز قدمی کوچک به‌سوی زندگی بزرگ بردارند. روزها به هفته‌ها و هفته‌ها به ماه‌ها تبدیل می‌شوند و قبل از آن که خودشان بدانند و متوجه شوند به جایی رسیده‌اند که «نابغه» نامیده می‌شوند.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
یاد بگیرید که بگویید: «نه!» هر دفعه‌ای که شما به چیزی کم اهمیت «بله» می‌گویید به چیزی که مهم است نه گفته‌اید. انسان‌هایی که همیشه «بله» می‌گویند هیچ وقت به چیز بزرگی نمی‌رسند.
احسان رضاپور
چیزی را که در آن می‌توانید نبوغتان را نشان دهید پیدا کنید استعدادتان را کشف کنید و آن را پرورش دهید. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها آشنایی با خود است. بدانید در چه زمینه‌ای بزرگ هستید روی توانایی‌هایی که دیگران شما را برایشان تحسین می‌کنند تأمل کنید.
احسان رضاپور
درجوانی یک بار پدرم به من گفت: «از پول غذایت کم کن ولی از سرمایه‌گذاری روی کتاب‌های خوب دریغ نکن.» و این فکر همیشه در زندگی با من همراه بوده است.
احسان رضاپور
برای کارهایی که انجام می‌دهید احترام قائل شوید حتی اگر بشقابی را سر سفره می‌گذارید، کارتان را به‌خوبی انجام دهید. کار به زندگی معنا می‌دهد و به شخصیت افراد ارزش می‌بخشد. وقتی شما کاری را به‌خوبی و با دقت انجام می‌دهید، نه تنها خدمتی به محلی که برایش کار می‌کنید کرده‌اید بلکه هدیه‌ای به خودتان می‌دهید و زندگی‌تان را جالب‌تر می‌کنید. وقتی کارتان را به‌خوبی انجام می‌دهید احترام شخصی خودتان بالا می‌رود.
احسان رضاپور
شما با انتخاب این کتاب تصمیم گرفته‌اید که شادتر و آزادانه‌تر زندگی کنید و به جای دل بستن به شانس، خودتان در زندگی انتخاب کنید.
احسان رضاپور
بعد از کمی صحبت چشم‌هایش را بست و لبخندی زد. پرسیدم: «چی شده؟» جوابش فراموش نشدنی بود گفت: «حقیقتش من در میان این نسیم زیبا احساس خیلی خوبی دارم.» در این زمانه که بیشتر داشتن ارزش است خیلی جالب بود که کسی با چنین چیز ساده‌ای خوشحال شود. من با امکانات مادی مخالف نیستم، زندگی پر از مادیات مثل ماشین خوب و خانهٔ خوب، سفرِ زندگی را لذت بخش‌تر می‌کند، در رابطه با لذت مادی احساس گناه نکنید ولی ظرافت‌های گران بهایی را که باید دوست داشته شوند را فراموش نکنید؛ مثل ارتباط قوی انسانی، انجام دادن کار خودتان به صورت درست و کامل و نگریستن به زیبایی طبیعت مثل نگاه کردن به طلوع و غروب خورشید و آسمان پر ستاره.
احسان رضاپور

حجم

۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان