دانلود و خرید کتاب مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره ترجمه علی بهرام‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره اثر علی بهرام‌پور

کتاب مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره

معرفی کتاب مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره

مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره کتابی نوشته دانیل شیپرو، موسس و رئيس برنامه‌های بین‌المللی مذاکرات هاروارد است.

مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره نمونه جدیدی را برای حل تعارض معرفی کرده است. دانیل شپیرو در این کتاب روش‌هایی را ارائه کرده که مخلوطی از مؤلفه‌های احساسی، شناختی و سیاسی است و طرفین را دعوت می‌کند به اختلافاتشان به شیوه‌ای بنگرند که جالب به نظر برسد. با کمک شپیرو، تعارضات به یک غنای درمانی رسیده و در راستای رفع و تسکین مؤثر حرکت می‌کنند.

شپیرو در این کتاب همه تله‌هایی را که هنگام مذاکره با آنها روبه رو می‌شویم، شکسته است و برای پیشبردن کارهای غیرممکن ابزاری در اختیارمان قرار داده است.

 خواندن کتاب مذاکره درباره‌ی مسائل غیر قابل مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب برای همه کسانی که دوست دارند تعارضات خود را بدون پرخاشگری و کاملا منطقی رفع کنند، مفید است.

 درباره دانیل ال. شپیرو

دانیل ال. شپیرو، مؤسس و مدیر برنامه‌های بینالمللی مذاکره هاروارد، پروفسور انجمن روانشناسی در بیمارستان مکلین/دانشکده پزشکی هاروارد و مرکز وابسته به برنامه‌های مذاکره در دانشکده حقوق هاروارد است. او به بیش از ۵۰۰ شرکت و رهبران دولتی مشاوره می‌دهد و همه مذاکره‌کنندگانی را که در خانواده دچار بحران شده و با مدیران حوزه‌های مختلف اختلاف نظر دارند، راهنمایی می‌کند. روش‌های موفق حل تعارض او در خاورمیانه، اروپا و آسیای شرقی اجرا می‌شوند و سه سال رئیس انجمن اقتصاد جهانی و مشاور حل تعارض بوده است. او برنامه‌های مدیریت تعارضش را در مؤسسه‌های غیرانتفاعی شروع کرده و تاکنون در بیش از ۲۰ کشور به مشکل حدود یک میلیون جوان رسیدگی کرده است.

 شپیرو در حوزه حل تعارض، مطالب زیادی به چاپ رسانده و در نگارش کتاب پرفروش فراتر از دلیل: استفاده از احساسات به عنوان یک مذاکره کننده همکار مؤلف بوده است. دکتر شپیرو در نیویورک تایمز، بوستون گلاب و مجلات مشهور دیگر هم مقالاتی دارد و جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۸۵۶۰۶۳
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

حیف پولم به نظرم اصلا و ابدا گول اینکه توسط استاد دانشگاه هاروارد نوشته شده رو نخورید، چون راه حل درست و حسابی بهتون نمیده که به دردتون بخوره و بتونید ازش استفاده کنید این کتابو اگه بخونید یاد میگیرید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان